Fandom

Mia i ja Wiki

Ziemia Jałowa

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ziemia Jałowa - to nic innego, jak terytorium Panthei. 
Terytorium mankulusów.jpg

Nieprzyjemne miejsce

Na samym środku Ziemi Jałowej leży pałac Panthei. Otoczony on jest labiryntem skalnym i oparami trującymi dla elfów. Jak sama nazwa wskazuje, ziemia jest jałowa i praktycznie nic na niej nie rośnie. Jest sucha i brązowa. Obszar wokół pałacu jest labiryntem skalnym. Owe skały są szpiczaste, czarne i twarde. Nie wiadomo skąd się wzięły opary. Nad Ziemią Jałową cały czas niebo jest pomarańczowe i burzowe. W jednym z zakrętów skalnego labiryntu Panthea urządziła więzienie dla bezrogich jednorożców.

Trujący Las

Tak nazywa się owy labirynt. Skał jest tak dużo, iż przypominają las. Trujący dlatego, że opary mogą być śmiertelnie niebezpieczne dla każdego elfa- nawet Mii, a ta może przebywać w nich dłużej niż jakikolwiek elf z Centopii.

Mankulusy

Na Ziemi Jałowej, nieopodal pałacu Mankulusy mają swoje legowiska. Przypominają one smocze kokony, lub gniazda os. Są w odcieniach żółci, pomarańczu i brązu. Nie mają drzwi, tylko ogromną dziurę i okno gdzieś z boku. Są duże, i jest ich tam sporo. Umieszczone są na bokach ogromnych spiczastych skał. Mieszkań strzegą Mankulusy. 

Więcej w Fandom

Losowa wiki