Fandom

Mia i ja Wiki

Volo

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Volo avatar.png
Volo - ogier, który należy do leśnego stada.

Wygląd

Sierść Volo jest koloru bladofioletowego. Ma różowe oczy (Co czasem sprawia, że wydaje się być on klaczą). Grzywa i ogon są fioletetowe, a na nich ma spinki w kształcie trójkąta o kolorze różowym. Na grzbiecie ma koliste kształty.

Rodzina i przyjaciele

Jego żoną jest Sinette. Ma syna o imieniu Fano. Jego najlepszym przyjacielem zarówno jak i szwagierem jest Rando - przywódca leśnego stada. Przyjaźni się z Maliną.

Charakter

Volo jest jednym z jednorożców, które należą do leśnego stada. Ukłonił sie przed Onchao, ma do niego szacunek. Płoszy się przy elfach tak jak reszta stada. Jest bezbrony wobec węży tak jak inne Jednorożce. Z tego co wiemy z biografii jego syna Fano, jest znawcą węży i troskliwym ojcem.

                                          Tabela BIO

Volo
Imię Volo
płeć ogier
szczególne (fizyczne) znaki Fioletowa grzywa i ogon. Koliste wzory na sierści.
szczególne umiejętności Dobrze zna się na wężach i potrafi bardzo szybko wyczuć ich obecność więc ostrzega innych.
stado, do którego należy Leśne stado
ulubione pastwisko Dżungla
najlepszy przyjaciel wśród jednorożców Volo i Sinette są parą. Mają małego źrebaka, ogiera Fano, który kocha ich równie mocno. Volo jest przyjacielem bliźniaczego brata SinetteRando. Bardzo lubi Malinę i często odwiedza ją w jej ulubionym miejscu na plaży i patrzy jak rysuje. 
co kocha robić

Bardzo dba o swojego małego syna Fano, z którym uwielbia chodzić na zwiady po Dżungli. Tam gonią ważki i Volo uczy Fano różnych obyczajów węży

Bio volo.jpg

Historia

Volo pojawia się w openingu . Jego pierwszy debiut był w Odcinku 2 "Nadzieja Centopii" . Pojawia się podczas gdy Mo opowiada o Panthei. Wtem Mankulusy atakują jednorożce, gdzie widać Volo. Potem widać go pod koniec odcinka, gdzie Mankulusy atakują stado. Na szczęście Mia wraz z Lyrią za pomocą trąbtusa ratują stado. W Odcinku 3 pojawia się kiedy Mankulusy idąc pieszo atakują leśne stado. Wtem znów Trąbtus ratuje im życie. Pojawia się chwilowo w Odcinku 4, gdzie Yuko staje w ich obronie. Potem można go zobaczyć przy Lyrii, która spodziewa się dziecka w Odcinku 5 "Złoty Syn". Pojawi się w Odcinku 6, gdzie ukłonił się przed Onchao . Potem pojawia się w Odcinku 7 gdzie on i inne jednorożce uczą Onchao obyczajów jednorożców. Później spotykamy go dopiero w Odc.10 "Kwitnące Drzewo ". Widzimy go później w odcinku 11 "Wszystko, co błyszczy". Potem widać go w Odcinku 13 "Jednorożec Ognia ", gdzie pojawia się przed czynnym wulkanem z innymi jednorożcami. Pojawia się potem w Odcinku 18 "Król przez jeden dzień", gdzie Mo zbiera łzy jednorożców. Widać go potem w Odcinku 20, 21, 22, aż w końcu w odcinku 24 zostaje uprowadzony. Potem pojawia się w ostatnich dwóch odcinkach serii pierwszej. Pojawi się w sezonie 2 .

Galeria

  • Volo W Openingu
  • Odcinek 10 "Kwitnące Drzewo"
  • Volo kłania się przed Onchao

Więcej w Fandom

Losowa wiki