Fandom

Mia i ja Wiki

Violetta di Nola

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Violetta - uczy się w tej samej florenckiej szkole z internatem, co Mia.

Pochodzenie

Violetta ma bardzo bogatych rodziców. Wychowywała się otoczona służącymi, bez których nie może się obejść.

W szkole

Violetta mieszka w internacie, najprawdopodobniej z jedną ze swoich przyjaciółek. Szkolne koleżanki są jej tak naprawdę potrzebne tylko do usługiwania. Jedną z członek „fun clubu” Violetty była Paula .

Nastolatka jest bardzo kapryśna, próżna i zapatrzona w siebie. Snuje coraz to nowe intrygi by tylko uprzykrzyć życie Mii. Kozłem ofiarnym Violetty i jej klubu jest Vincent.

Violetta bardzo lubi się modnie ubierać. Jak sama twierdzi nie może założyć tej samej sukienki dwa razy. Również w szkole jest zawsze odstawiona.Bardzo lubi się z innych śmiać i obrażać.

Wygląd

Violetta to dziewczyna średniego wzrostu. Jest szczupła. Ma pełną twarz i brązowe oczy oraz duże usta pomalowała różową szminką. Jest bardzo ładna.... Ma dosyć jasną karnację, za to ciemne długie włosy spięte w kitkę. Ubiera się w czarną marynarkę spódnicę i czarne wysokie szpilki.

ciekawostki

  • Violetta to "liderka" szkoły i przywódczyni piskląt alfa
  • Zaniedbuje naukę na rzecz włosów, ubrania i makijażu
  • Violetta dokucza większości uczniów. Przez nią życie w internacie jest ciężkie. Najbardziej dokucza jednak Mii: nie przepuści żadnej okazji do wyśmiania jej, albo zrobienia głupiego kawału. 
  • Violetta pochodzi z zamożnej rodziny, dlatego jest taka rozpuszczona.
  • Violetta za wszelką cenę chce poznać tajemnicę Mii; co kryje w sobie jej książka. 
  • Violetta mimo swojego charakteru, ma duże poparcie wśród uczniów.
  • Raz odkupiła pracę od ucznia, który skończył tę szkołe. Na szczęście nauczyciel miał dobrą pamięć.
  • Upokorzyła Mię już w 1 dniu szkoły
  • To zawsze Pauli nakazywała zagadywanie Mii, śledzenie jej, lub robienie figłów. 

Galeria samozwańczej królowej mody

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Violetta di Nola

Więcej w Fandom

Losowa wiki