FANDOM

Varia
Mia-and-me Varia.png
Varia
Płeć Dziewczyna
Gatunek Elf
Wiek Nastolatka
Kolor Fioletowy
Kolor włosów Jasno fioletowy i ciemno fioletowy
Umiejętności Rozkazywanie innym
Przyjaciele Mia, Yuko, Mo, Simo
Opiekunka: Królowa Mayla

Świat realny - wygląd

Varia to tak na prawdę Violetta w Centopii. Violetta jest brunetką i ma brązowe oczy, jest bardzo szczupła, w roku szkolnym nigdy nie chodzi w mundurku, uważa to za żałosne. W wakacje ubiera się w jasne kolory, a w roku szkolnym w ciemne.

Świat realny - charakter

W 1 sezonie Violetta była bardzo wredna i lubiła wszystkimi pomiatać, na początku 2 sezonu również, lecz w odcinku pt. Mam na imię Varia, dostała się do Centopii, a z czasem zmieniła się i zaczęła być bardzo miłą dziewczynką.

Centopia - wygląd

Varia ma krótkie włosy w 2 odcieniach fioletu, ma niebieskie oczy i kolczyki. Na rękach nosi dużo bransoletek, a pod ubraniem nosi naszyjnik z kawałkiem kryształu z bransoletki Mii, dzięki czemu dostaje się do Centopii razem z Mią. Nosi body w kolorach jej włosów. Do jej stroju przyszyte są złote trójkąty. Jej strój jest we wzorki w kwiatki. Co ciekawe jako jedyny elf posiada fioletowe skrzydła. Przez jakiś czas Varia mieszkała w Centopijskim pałacu elfów.Zna królową Maylę.Pokochała ją w sezonie 3.Widać tam jak Varia płaczę i przytuliła się do królowej na pożegnanie.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki