Fandom

Mia i ja Wiki

Roślinność Centopii

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

'Roślinność Centopii' - wszelkie rośliny, porastające żyzne gleby Centopii.

Charakterystyka

Rośliny są różnorodne gatunkowo. Mają bogatą szatę kolorystyczną i dowolne kształty. Są bardzo nietypowe i nie spotkamy takich nigdzie indziej. Na każdej roślinie widoczne są charakterystyczne wzory. Wszystkie przedmioty i osoby w Centopii mają podobne.

Drzewa

Drzewa są wysokie bądź średniowysokie. Mają różne dziwne pnie; niektóre normalne, inne gdzieniegdzie grubsze. Mają różne kolory liści: pomarańczowe, niebieskie, zielone, czerwone, fioletowe. Niektóre drzewa przypominają swoimi koronami paprocie. Niektóre z nich wyglądają, jakby były dopiero co strzyżone. 

Liany

Na drzewach często ro liany. Najczęściej spotykamy różowe z pięknymi kwiatami. Są też zielone, niebieskie, fioletowe etc.

Krzaczki

Więcej niż drzew, jest wszelakich krzewów i krzaczków. One również są zdobione wzorami i mają bogatą szatę kolorystyczną, oraz przeróżne krztałty. Posiadają różne liście i bardzo się od siebie różnią. Mogą być maleńkie bądź spore. 

Kwiaty i reszta

Oprócz krzewów, drzew i lian, w Centopii rosną też kwiaty. Ich szata kolorystyczna jest równie bogata co krzewów i drzew. Kwiaty mogą być normalnych rozmiarów, bądź nienaturalnych. Jak wszystko w Centopii, kwiaty zdobią charakterystyczne wzory. Niektóre z nich spotkamy w naszym świecie, jednak większości nie zobaczymy nigdzie indziej.

Reszta

To różnego rodzaju trawy etc.

Rośliny Centopii, które poznaliśmy bliżej

Kilka roślin poznaliśmy bliżej i mamy na ich temat tyle informacji, aby napisać artykuły. Oto ich lista:

Zdjęcia roślin pochodzą z oficjalnych stron "Mia-and-me"

tekst i zdjęcia Halszka ♥

korekta seise apeter 

Więcej w Fandom

Losowa wiki