Fandom

Mia i ja Wiki

Prototyp serialu

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Jkjkjkj.png
Zmiany w artykule muszą być uzasadnione. Niedopuszczalne jest publikowanie swojej fanowskiej fantazji! Dziękujemy z góry za taką edycje i życzymy miłego czytania artykułu! Zapraszamy do udziału w ankiecie po zapoznaniu się z treścią. 

Tak jak każdy serial, "Mia and me" było planowane jakiś czas. W tym artykule zamieszczono kilka zdjęć i ciekawostek odnośnie pierwowzoru Mii, jej przyjaciół, i wielu innych rzeczy.

Tytuł

"Mia and me" miało pierwotnie nazywać się "Yoko, Mo... and Me". Imię Yuko miało także brzmieć "Yoko".

Logo i tekst reklamujący

Logo.png

Rewolucja loga

Znane są dwie wersje loga dla pierwotnego tytułu. Pierwszym były zwykłe, czarne litery ułożone w tytuł. Drugim była kolorowa i cieniowana wersja w odcieniach różu. Po zmienieniu tytułu na "Mia and me" stworzono logo, posiadające tę samą czcionkę, co drugie podejście pierwszego tytułu. Można to zauważyć porównując wielkie "M" w wyrazach "Mo" z drugiego loga i "Mia" z trzeciego. Nad literą "i" w imieniu bohaterki pojawiał się wtedy motyl. Po prawej widnieje obecne logo serialu. Serial miał także kiedyś tekst reklamujący, który pojawiał się często na reklamach pod tytułem. Brzmiał on; "It's not fantasy. It's another reality", co można przetłumaczyć na "To nie złudzenie. To inna rzeczywistość". Powyżej przykładowa forma tekstu reklamującego. Ostatecznie twórcy pozbyli się go, nie zastąpiwszy go potem żadnym innym.

Bohaterowie na bannerach

Udostępniono kilka bannerów, na których widnieją pierwowzory bohaterów. Kilka także do złudzenia przypomina dzisiejszą animację serialu.

  • Bohaterzy od lewej; "Yoko", Mo i Mia. W lewym górnym rogu widnieje pierwsze logo.
  • Mia i jednorożce.
  • Ciekawostka; pozę ze zdjęcia z poprzedniego slajdu wykorzystano w ostatecznej wersji.
  • Gargona i smoki.

Mundurek szkoły z internatem

88427 mia and me.jpg

Co ciekawe, prototypy nie dotyczyły jedynie Centopijskiej rzeczywistości. Pierwotny mundurek szkoły we Florencji również wyglądał inaczej. Na obrazku po lewej widzimy Mię w innym mundurku; jest to zwyczajna koszula z czerwonym krawatem w białe paski. Co do obrazka: Mia jest w niezydentyfikowanym miejscu, w tle jednak można dostrzec runy elfów. Z Księgi "Legendy Centopii" wylatuje Yuko - prototypowa graficznie mała elfka.

Pierwotna Centopia

W pierwotnej Centopii dominował kolor fioletowy. Z lotu ptaka na wyspie można było dostrzec wiele niebieskich elementów. Poza tym, występowały także brązowe miejsca, susze. Postaci serialu miały ciemniejsze i mniej żywe kolory. Pałac elfów nie był złoty, a granatowy.

Prototyp/teraz - porównane w tabelce

Opracowano tabelę przedstawiającą porównania danych obiektów w prototypie i wersji ostatecznej, czyli takiej, jaką dziś znacie.

Świat rzeczywisty
Obiekt Prototyp Aktualnie
Mundurki Mundurkami miały być białe koszule, rajstopy, spódnice i czerwone krawaty w białe paski. Mundurki to swetry z granatowego materiału, tego samego koloru spódnice i białe rajstopy.
Księga Literki na księdze były nieco większe. Okładka trochę się różni. Literki są mniejsze. 
Bransoletka Bransoletka to dwa paski z kolorowych żyłek, świecące złotym światełkiem. Bransoletka to urządzenie złożone ze srebra z dużym niebieskim klejnotem, ciągnące się od nadgarstka do połowy dłoni.
Pierścień Tu pierścień jest ogromny i przypomina pierścień z magazynu. Tu pierścień przypomina obrączkę z doklejonym motylkiem.

Centopia
Obiekt Prototyp Aktualnie
Geografia Centopii Niebiesko-żółta powierzchnia, pokryta głównie przez wody i pustynie. Zielona z niebieskimi i żółtymi punktami, bujnie porośnięta powierzchnia wyspy.
Postacie Efekt "mokrych/tłustych włosów". Postaci wyglądają sztucznie i mało w nich życia.  Tu postacie wyglądają bardzo naturalnie. Włosy nie są już "mokre". Postaci zostały dopracowane.
Pałac Elfów Tu niebieski i mało dopracowany. Jednolity. Dopracowany; wygląda ładniej, ma okna i unikalne wzory.
Roślinność Ciemniejsze kolory, na niektórych ujęciach dominuje fioletowy. Kolorowa roślinność. Wszystko dopracowane. Różnorodność kolorów.

Prototypowe trailery

Poniżej możesz zobaczyć kilka trailerów oznaczonych tekstem "work in progress" (tłum. "w trakcie pracy").

Mia opowiada o prototypowej Centopii01:16

Mia opowiada o prototypowej Centopii

Mia opowiada o Centopii (tu prototypowej)

Trailer w prototypie01:08

Trailer w prototypie

Trailer w prototypie

Jak widać z pewnością , większość rzeczy w prototypie wykorzystano w wersji ostatecznej. Dopracowano większość rzeczy. Mimo wszystko serial posiada wiele wad, czyli Błędów w Produkcji. Pod koniec Trailera można zauważyć WIELKI błąd, a mianowicie Onchao ma BIAŁY RÓG ! 

Prototypy graficznej wersji

Pierwotna graficzna wersja "Mia and me"

  • Pierwotna Mia.
  • Onchao.
  • Yuko i Mo z przezroczystymi skrzydłami?
  • Mia, Phuddle i przypadkowy jednorożec.
  • Kolejny pierwowzór.
  • Stary, animowany banner.
  • Mia i jej motylek
  • Stare "Mia I Ja"
  • Stary Rando i Mia

Prototypowe imienia

Na początku każdy z bohaterów miał mieć inne imię. Imię Mia i Panthea do dziś są takie same.                 

Prototypowe imienia
Prototyp Teraźniejsze imiona
Grace Paula
Vilchelm Vincent
Tiffany Violetta
Yoko Yuko
Pir Mo
Król Rey Król Raynor
Królowa May Królowa Mayla
Lili Lyria
Oliver Onchao
Ashia Volo
Pando Rando
Squek Sito
Fira Lavera
Luthia Malina
Rose Sinette
Pina Li
Hay Lin Pina
Li Rahn
Blue Fano
Polyths Polytheus
Gorgona Gargona
Pan Phuddle
Król Pan's Król Pan's (w polskiej wersji nazwę 'pan's' przetłumaczono i ostatecznie brzmi ona 'Król Faunów')
Thuddler Thuddle

Ankieta

Jaka jest Twoja reakcja na zamieszczone tutaj informacje?
 
21
 
2
 
14
 
0
 
0

Ankieta stworzona dnia sty 3, 2015, o godzinie 16:00.
Oddanych głosów: 37

Wkład

Koniec artykułu - poniżej jego twórcy w kolejności od najbardziej zaangażowanych.

Pomysłodawczynią oraz główną twórczynią i ilustratorką artykułu jest sei. Kilka poprawek, tabelę before/after, prototypowy zwiastun i kilka drobnostek dodała Halszka. Film z przywracaniem rogów został dodany przez Aśkę (niestety, został usunięty, dlatego tutaj już go nie ma). Ostateczna korekta została dokonana przez sei. Artykuł nie wymaga dalszych zmian.

Więcej w Fandom

Losowa wiki