Fandom

Mia i ja Wiki

Pierścienie Przyjaźni

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Magiczne pierścienie przyjaźni elfów to znak więzi pomiędzy Mią a jej elfimi przyjaciółmi - Mo i Yuko, a także Simo, Xolaną, Lasitą i Shivą.

Pierścienietsringe2.png

od góry; pierścień Mii, Yuko, Mo

Zastosowanie

Pierścień rozbłyska, gdy przyjaciel wzywa pomocy . Aby spieszący na ratunek mógł zlokalizować, skąd dochodzi sygnał, po naciśnięciu na motyla dwa razy i powiedzeniu "Prowadź do...", z pierścionka wylatuje motyl, który prowadzi wprost do danej osoby. Po naciśnięciu raz, pierścienie pozostałych przyjaciół rozbłyskają. Dzięki temu przyjaciele mogą się bez problemu i błyskawicznie odnaleźć w całej Centopii.

Zastosowanie00:16

Zastosowanie

Ciekawostka

  • W jednym odcinku "Pod Wiatr" Mia zapomniała wziąść pierścienia. Mo i Yuko kiedy chcieli ją odszukać za pomocą swoich pierścieni. Motyle jednak wracały na miejsce. Gdy ktoś nie ma pierścienia, nie da się go odszukać

W serialu

Pierścienie-sezon2.png

Głównym elementem pierścienia jest motyl, ważka lub ćma. To on błyszczy i prowadzi do przyjaciela. Spoczywa on na pierścieniu.

Mo

Pierścień Mo jest fioletowy. Jego ćma ma zaokrąglone skrzydła, na których górnych częściach widnieją koła. Na pierścieniu widnieją takie same koła umieszczone na liniach.

Yuko

Pierścień Yuko jest bardzo kolorowy, dominuje jednak kolor czerwony. Motyl jest pomarańczowy, a na jego spiczastych skrzydłach widnieją kropki. Tułów motylka jest czerwony. Na obrączce pierścienia widnieją różne figury geometryczne: żółte, pomarańczowe, czerwone, ale też i granatowe.

Mia

Pierścień Mii przypomina obrączkę. Jest złoty, bez żadnych wzorów. Motylek ma złoty tułów, czułki i obramowania skrzydełek. Wewnątrz skrzydeł są różne kółeczka, tak samo jak w tułowiu. 

W realnym świecie motyl jest mniejszy w stosunku do pierścienia niż w Centopii. W realu pierścionek też zrobiony jest ze złota...

Simo

Simo posiada podobny pierścień jak Mo, jednak w jasnych barwach, odcieniach zieleni.

Xolana, Shiva, Lasita

Ich pierścienie mają zamiast ciem i motyli ważki - każda posiada własny.

Więcej w Fandom

Losowa wiki