FANDOM

Artykuł

Phuddle [czytaj Fadyl] jest faunem. Tworzy różne wynalazki. Mieszka w Pałacu Elfów, gdzie pracuje dla króla i królowej.

Wygląd

Ma zielono-niebieskie oczy i ciekawy wzór na czole. Jego uszy są małe,  czarne i oklapnięte. Potrafi robić słodkie oczy, które przekonają każdego. Jego stopy zakończone są kopytkami. Ma sympatyczny uśmiech i malutki, różowy nosek. Jego sieść jest biała. Ma białą bródkę. Jeden róg został zastąpiony gałązką.

Charakter

Phuddle raz jest pewny siebie, raz się dołuje. Jest miły i przyjacielski, przez co złamał zakaz rozmowy z elfami. Często się obraża i wali fochy.

Historia

Phuddle przyszedł na świat jako jeden z członków rodziny faunów.Jednak od początku był nieudolnym wynalazcą, zwłaszcza, kiedy ulepszał wynalazki. Wiadomo, iż faun był przyczyną wielu wypadków, i jako, że ma właśnie taką pozycję w stadzie, na niego spadała cała wina, np. wypadek ze stosem żołędzi.

Phuddle w swoim życiu większość czasu przeznaczył na trąbtusa, który na początku był małym fletem. Wyewolułowanie tego instrumentu musiało więc być długotrwałe. Plany są bardzo skomplikowane, tworzone stopniowo, nie do odczytania.

Serial

Phuddle poznał Mię i od razu ją polubił. Został przez to wygnany, i chociaż miał szansę wrócić, wolał zostać z Elfami. Faun wiele razy denerwuje Yuko i Mo, oraz Onchao, ale Mia prawie zawsze się za nim wstawia. Wynalazki Phuddle'a nie zawsze działają jak trzeba, ale są wykorzystywane przez paczkę. 

Wynalazki (z odcinków)

Ciekawostki

  • Phuddle nie ma jednego rogu, na jego miejscu umocował zakręconą, różową gałązkę.
  • Jest pierwszym faunem, który zaczął rozmawiać z elfami.
  • Jest faunem z kompleksami.
  • W jednym odcinku chciał zostać elfem - żałożył perukę, zrobił skrzydła, ale w końcu Mia,Mo iYuko wybili mu jednak ten pomysł z głowy.
  • Jedokordeon potrafił hipnotyzować Mankulusy.
  • Faun znacznie różni się od innych przedstawicieli swojego gatunku (plamy na brzuchu i dookoła oczu itp.) Jego wzór na czole jest taki sam, jak wzór na brzuchu króla faunów. 
  • Ma bardzo niemiłego kuzyna, z którym ciągle rywalizuje.
  • W 25 odcinku walczył z Ziggo.
  • Boi się węży rzucanych przez mankulusy.
  • Ma swoje drzewo do myślenia w którym był schemat trąbtusa

Sezon 2

Phuddle pojawi się w 2 sezonie, co wiemy ze zwiatunu. Widać go w "książce" na jednej ze stron. Na głowie ma jakiś "koszyk".

Phuddle sezon 2

Klipy z udziałem fauna

Phuddle00:41

Phuddle

Parowy hełm00:03

Parowy hełm

Phuddle gra, a mankulusy tańczą00:43

Phuddle gra, a mankulusy tańczą

Phuddle, Jednokordeon&Mankulusy

Mia and me - Phuddles große Stunde00:50

Mia and me - Phuddles große Stunde

Mia and me - Der Phuddle - Dance-000:40

Mia and me - Der Phuddle - Dance-0

Nauka00:47

Nauka

Nauka

Jagody-000:51

Jagody-0