Fandom

Mia i ja Wiki

Paula

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

"Może, jeśli będziesz się trzymać zdala od Violetty, takie rzeczy nie będą się zdarzać" - Paula mówi do Mii       

Paula -  uczy się w tej samej Florenckiej szkole co Mia
Paula w kółeczku na avek ss.png

W szkole

Paula dzieli pokój w internacie z Mią. Była jedną z członek świty Violetty. Zawszę traktowana przez nią jak popychadło, na jej rozkazy robiła Mii przykrości. W końcu odłączyła się od Violetty i zyskała przyjaźń Mii i Vincenta.

Lubi przerabiać ubrania. Razem z mamą kupuje tanią odzież z drugiej ręki, by potem tworzyć nowe, ciekawe stroje.

Charakterystyka

zewnętrzna (wygląd)

Paula ma krótkie włosy, koloru ciemny blond, na których nosi opaskę. Zwykle jest ubrana w szkolny mundurek. Ma ciemne oczy i jasną karnację. Jest szczupła i średniowysoka. Paula ma malinowe usta i piękny uśmiech. Ma dosyć duży nos.

wewnętrzna (charakter)

Paula jest z natury miłą dziewczyną, chętnie zawierającą nowe przyjaźnie. To dla Violetty i jej uznania dokuczała Mii i innym. Paula jest uległa i lekko naiwna. Łatwo nią manipulować, dlatego to jej Violetta kazała dokuczać Mii i ją śledzić. Przez swój charakter, Paula była jak marionetka Violetty i nie umiała się przeciwstawić. 

Fakty o Pauli

  • Paula jest 12 letnią współlokatorką Mii.
  • Była częścią piskląt alfa i aby zdobyć uznanie Violetty, robiła wszystko, co tamta kazała.
  • Była tolerowana tylko przez piskęta alfa. Bez względu na to co robiła, inni uczniowie jej nie lubili.
  • Na polecenie Violetty, wylała klej na księgę Mii.
  • W Mii i Vincencie, Paula znalazła prawdziwych przyjaciół.

Galeria

Klipy z Paulą

...-002:44

...-0

...

Występ00:55

Występ

Więcej w Fandom

Losowa wiki