Fandom

Mia i ja Wiki

Pałac Elfów

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pałac Elfów - budynek w którym mieszka Król Raynor i Królowa Mayla wraz ze swoim 13 letnim synkiem księciem Mo

Wygląd

Na zewnątrz

Pałac przypomina stożek. Jest złoty, a jego owalne okna są błękitne. Do drzwi prowadzą blado-różowe schody. Same wrota również są różowe. U góry pałac ma otwarty dach dzięki któremu wylatuje balon.natomiast w trzecim sezonie obok pałacu Phuddle zbuduję złoty basen.Będą się w nim kąpać tylko Mo, Królowa Mayla i Król Raynor.Bo tylko oni mają stroje kąpielowe

W środku

W odcinkach widzieliśmy tylko salę tronową , jadalnię , sypialnię rodziców Mo i sypialnię Varii ( Violetty ) , oraz dom pewnej elficy ( przypomina on piętro jakiegoś domu ). W sali tronowej są trony. W sypialni Króla i Królowej jest jedno dwuosobowe łóżko, na których znajdują się jedwabna czerwona kołdra i czerwona poduszka z częściami trąbtusa Obok łóżka jest duża złota szafa.Są tam złote ubrania królowej i jej buty.Obok wiszą też szaty króla Sypialnia księżniczki o imieniu Varia ma ściany , podłogę i sufit w kolorze niebiesko-fioletowym . Na ścianie wisi lustro w kształcie Liścia .Jej łóżko jest fioletowe ,kołdra jest zielono-niebieska i ma 2 poduszki . W domu nieznanej elficy jest fioletowo i jedyne co widać to korytarze którymi próbuje uciec przed Skrobitem . 

Wyposażenie

Pałac wyposażony został w Wodną Kopułę (mur obronny przeciw wrogiej armi Mankulusów oraz Rixelem). W pałacu znajduje się też wynaleziony przez fauna Phuddle'a, latający tron ( balon ). Dzięki niemu król może bez użycia skrzydeł, spoglądać z góry na królestwo. Jest też mapa królewska- zaczarowana. Widać na niej Centopię i ile zieleni już ubyło!

Lokalizacja

Pałac znajduje się w Elfim kraterze na Elfiej Górze. Z góry tej wypływa wodospad, który jest lądowym wejściem do pałacu Pałac znajduje się gdzieś na zachodzie Centopii.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki