Fandom

Mia i ja Wiki

Odcinek 7 "Nadzieja w kawałkach"

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Nadzieja w kawałkach
[[Plik:Kawałek trumptusa w koronrie.jpg|250px]]
Tytuł Nadzieja w Kawałkach
Tytuł w oryginale "Hope in pieces"
Numer odcinka 7
Data Światowej Premiery 28 kwietnia 2012 r.
Porzedni odcinek Oaza Onchao
Następny odcinek Wolny dzień Ziggo

Ogółem

Jest to siódmy odcinek pierwszego sezonu serialu "Mia i ja".

Bohaterowie

Hasło

Rozważ dobrze każdy krok, nie głów się, i skup wzrok.

Fabuła

Mia czeka niecierpliwie na błysk bransolety. Jednak za namową Vincenta wraca do szkoły. Gdy idzie sobie, chłopak zostaje zaczepiony przez Violettę i jej przyjaciółki. Chcą one wyciągnąć z niego informacje o księdze Mii. Mia niedługo potem przenosi się do Centopii. Tam zastaje smutnego Onchao. Tęskni on za mamą. Yuko i Mo starają się go rozweseliś, ale nic to nie daje. Onchao idzie z elfami. Te pokazują mu, co robi pył z rogów jednorożców. Mówią mu, aby spróbował. Potarł rogiem o skałę, ale nic z tego. Zaklinował się. Gdy wyciągnął róg i odszedł, w skale wyrosła paproć! Mia prowadzi Onchao do Stada Paproci i Trawy (leśne stado). Po drodze spotykają Phuddle'a, który zbiera jagody golterii na herbatkę dla króla faunów. Faun chce się znów wkraść w jego łaski. Gdy Onchao i Mia znajdują stato, Rando uczy malca jednorożcowych zwyczajów. Ucząc się, Onchao wystraszył stado powtarzając ostrzegawcze stukanie kopytem. Mia leci za stadem. Tymczasem Phuddle ćwiczy ceremonialne podawanie herbatki z jagód Goterii z... żabą! Mia znajduje Phuddla, który nie chce się czuć odmieńcem i rozmawia z nim. W tym czasie Onchao zjada jagody. Phuddle szuka z mią ciernistych krzewów. Powtarza ciągle, że nie wie gdzie idą. Mia jest na niego zła. Idąc wpadają na chwytliwy mech. Mia woła Onchao na pomoc. Mia sygnalizuje Yuko i Mo, którzy też do niej lecą. Próby wyciągnięcia kończą się niepowodzeniem. Onchao przybywa! Sprawia, że malutki badyl rośne wysoki. Elfy pomogły Onchao zgiąć badyl. Mia i Phuddle się uwolnili. Onchao chwyta Mię w locie i lata. Phuddle jednak jest smutny bo nie znalazł jagód. Potem znajdują, ale te są zgnite. Dopiero Onchao je ożywia i są dobre do jedzenia. 

Odbywa się ceremonia. Phuddle podaje trochę nirgrzecznemu królowi herbatę. Elfy z Onchao wszystko obserwują. Nagle Onchao wbiega, fauny się płoszą, a ich król uciekając gubi koronę. Okazuje się, że był w niej kawałek trąbtusa. Mia grzecznie prosi króla o kawałek, ten się godzi. Król przyjmuje Phuddle'a do faunółw i mówi mu, że na zawsze będzie jadł ogryzki i pozostanie w ukryciu. Wynalazca jednak odmawia bo woli zostać z elfami. Niestety, pod koniec odcinka Gargona widzi Onchao. Chciała go złapać, ale zauważyła elfy. Gargona i 2 Mankulusy wycofują się. Kiedy Mia leci na Onchao jej bransoleta zaczyna migać i Mia wraca do Florencii. Podchodzi do Vincenta i do Violetty oraz jej "przyjaciółek". Twierdzi, że eksperyment Vincenta z grzybem się powiódł. Violetcie odechciało się wypytywania Vincenta i wraz ze swoją spółką uciekły do innego korytarza. Vincent podziękował Mii za pomoc i szybko pobiegł na test.

Król and phuddle faun.jpg

Więcej w Fandom

Losowa wiki