Fandom

Mia i ja Wiki

Odcinek 6 "Oaza Onchao"

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Odcinek 6 "Oaza Onchao"
[[Plik:
Oaza Onchao a.jpg
|200px]]
Oaza Onchao
Tytuł "Oaza Onchao"
Numer odcinka 6
Światowa premiera 22 kwietnia 2012r.
Angielski tytuł Onchao's Oasis

Fabuła

UWAGA! Treści przesiąknięte masą spoilerów! Czytasz na własną odpowiedzialność lub pomijasz.

Mia jest na wycieczce szkolnej wciąga Vincenta w sekret o Centopii. Dziewczyna jest przerażona słowami wyroczni; "Poświęcenie". Mimo to, leci do Cenopii. Ląduje koło jednorożca Lyrii. Okazuje się, że Onchao utworzył swoją własną oazę, po której oprowadza elficę. Dziewczyna przypadkowo wpada na Yuko i Mo, którzy są zadziwieni możliwościami jednorożca. Lecą do pałacu Panthei, gdzie Onchao znajduje jedną z zaginionych części trąbtusa. Yuko kpi z Panthei. Panthea to wyczuwa i rozkazuje generał zadrwić z niej bardziej. Gargona wraz z mankulusami leci na smokach, by złapać jednorożce. Onchao poznaje leśne stado, które uczy młodego zachowania w grupie, gdy nagle nadlatują mankulisy. Elfy lecą im na ratunek. Oczywiście wygrywają, ale Gargona się nie poddaje i szuka dalej rogatych stworzeń. Zauważa w końcu Lyrię, która postanawia poświęcić się dla bezpieczeństwa syna. Lyria biegnie na drugi koniec polany. W końcu gargona chwyta ją w szpony smoka. Elfy probują obronić Lyrię, ale mankulusy blokują drogę. Onchao trzymany przez  Mię, która poprzysięgła Lyrii opiekę nad Onchao, spogląda w niebo. Zanim Mia wróciła do internatu, Onchao spytał, gdzie jego mama...

Koniec spoilera.

Hasło

Poświęcenie

zdjęcie

Oaza Onchao a.jpg

Oaza Onchao z lotu ptaka.

Bohaterowie

  • Lyria
  • Onchao
  • Leśne stado
  • Mia
  • Mo 
  • Yuko
  • Gargona
  • smoki Panthei
  • Mankulusy
  • Phuddle

Więcej w Fandom

Losowa wiki