Fandom

Mia i ja Wiki

Odcinek 5 Sezon 2

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Mia musi wrócić do Centopii. więc chowa się w Domu Vincenta aby tam odczytać elfickie Runy. Wchodzi do Centopii a tam okazuje się że Yuko i Mo ściskają Mię .Tymczasem Rixel znowu coś knuł kazał Małpie porozrzucać Ogniki które zbliżyły się do pałacu elfów wtedy do Królowej Mayli zbiżał się ognik .Król broniąc żonę delikatnie chwycił ją za szyję i piersi tak że Władczyni omal się przewróciła się na swoich szpilkach które były z obcasami .jednak Mo i Yuko wzbili się w powietrze i zaczęła się walka o Rodziców Mo wtem nadlatuje Mia Udało się jej trafić w ognika po skończonej bitwie wróciły do pałacu .Królowa postanowiła wejść z mężem do pałacu a jej szpilki wydawały pukający dźwięk Król Raynor zamknął wrota pałacu pod którym elfy jeszcze walczyły. Książe Mo i Yuko kłócili się Królowa uspokoiła Mo i Yuko a Raynor krzyknął a elfy wystraszyły się potem wyszedł zdenerwowany z pałacu Królowa rozweseliła Mo i Yuko i pozwoliła im walczyć z Mankulsami Mo jednak nie chciał przytulić się do Królowej tylko wraz z Yuko wyleciał z pałacu . potem po skończonej bitwie w elfy ponownie wróciły do pałacu .Bransoletka Mii zaczęła świecić i Dziewczyna wróciła do swojego świata.

Odcinek 523:04

Odcinek 5

Rixel jest już pewnym wrogiem. Od odcinka czwartego wszystko wychodzi na jaw. Stara się przeszkadzać elfom i zdobyć Onchao. Pracuje z Gargoną. Czy wszystko skończy się szczęśliwie? Jaką rolę odegra w odcinku gumowa małpka?

Więcej w Fandom

Losowa wiki