Fandom

Mia i ja Wiki

Odcinek 4 "Trąbtus utracony"

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Trąbtus Utracony
[[Plik:
Ytrąbtus.jpg
|250px]]
Numer Odcinka Odcinek 4
Tytuł (pl) "Trąbtus Utracony"
Tytuł w oryginale (ang) "Trumptus lost"
Data światowej premiery 23 marzec 2012

Fabuła

UWAGA! Treści przesiąknięte masą spoilerów! Czytasz na własną odpowiedzialność lub pomijasz.

Mia i Vincent wchodzą do szkolnej biblioteki. Dziewczyna pokazuje mu nowe runy. Vincent jest niezwykle zaskoczony tymi runami z księgii Mii. Nagle pojawiają się: Violetta i Przyjaciółki Violetty. Violetta zabiera Mii księgę i ją przegląda. Nabija się z: elfów, jednorożców, a nie wiedząc że tam jest też faun nazywa go pół ludzikiem i pół kozą.  Nazywa Mię Frajerką. nagle przechodzi na stronę gdzie są różowe, zaczarowane runy. W ostatniej chwili Vincent zamyka księgę i wraz z Mią odchodzą z biblioteki. Mia jest trochę obrażona na Vincenta. Postanawia zaszyć się gdzieś sama i odczytać nowe runy. Chowa się w szafie. Runy brzmią: "Kto krzywi się, chodź nie ma twarzy, nadzieję zniweczyć się odważy". Przenosi się do Centopii i ląduje w trującym lesie. Nawet nie wie, że jest bardzo blisko pałacu królowej Panthei. Nagle ujżała, że Lyria jest zaatakowana przez dwa Mankulusy. Mia postanawia uratować przyjaciółkę i leci do niej. Jeszcze zbytnio nie umie latać. Jej podrygiwanie sprawia, że to odwraca uwagę mankulusów i smoków. Lyria to wykorzystuje i ucieka. Mankulusy nagle zgupły gdzie jest jednorożec i postanowiły dalej patrolować. Mie tymczasem duszą opary i postanawia użyć pierścionka przyjaźni. Yuko zauważa, że jej pierścionek świeci, ale nie może lecieć do Mii bo sama musi walczyć z mankulusami w ogronie jednorożców. Nagle pojawia się Gargona, która próbuje ją złapać. na szczęście z odsieczą przylatuje Mo z trąbtusem. Trąbtus odstrasza mankulusy. Yuko i Mo lecą do Mii. Tymczasem Mia mdleje z powodu trujących oparów. Później w pałacu Panthei Panthea krzyczy na Gargonę za to, że ona nie przyniosła jej jednorożców. Gargona składa winę na trąbtusa, którego używają elfy.  Panthea rozkazuje Gargonie odebrać elfom trąbtusa, bo inaczej może już nie być generałem. Tymczasem Mia budzi się. jest na grzebiecie Lyrii. Nagle lyrie i Mie atakuje mankulus. na szczęście z odsieczą przylatują Yuko I Mo. Mo nie może zatrąbić w trąbtusa. Nagle Mo gubi trąbtusa. Wszyscy wracają na polanę, ale niestety bez trąbtusa. Kiedy to odkrywają elfy wracają już bez Lyri do trującego lasu. Mia odnajduje trąbtusa, ale Gargona łapie Yuko i elfy były zmuszone zatrąbić w trąbtusa. Niestety nie udało im się gdyż opary uśpiły ich. Scena później przenosi się do pałacu Panthei, która na oczach elfów niszczy trąbtusa.  Dzięki sprytowi Mii udaje Yuko I Mo uciec z pałacu, ale Gargona łapie mie. Dzięki bransoletce Mia wraca do Florencii, a Yuko I Mo wracają do pałacu elfów. Mii jest przykro, że Centopia utraciła jej jedyną nadzieję. Mia idzie do Domku Vincenta. Pyta się Vincenta czy każdy może coś spaprać. Vincent proponuje jej wodę.

Koniec spoilera.

Bohaterowie.

Galeria

Zdjęcia do tego odcinka;

  • Mia w trujących oparach
  • Mo trzyma trąbtusa
  • Gargona trzyma Mię
  • Elfy zemdlaŁY
  • Mo mówi : "Jesteś starsza niż myślałem"

Filmy związane z tym odcinkiem

Mia and me - Yuko kämpft gegen Muncs00:28

Mia and me - Yuko kämpft gegen Muncs

Więcej w Fandom

Losowa wiki