Fandom

Mia i ja Wiki

Odcinek 34 ,,Pióro Ojca"

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Początek

Dziadek Renzo próbuje grać na pianinie i wyobraża sobie, że jest wielkim rockmanem! Próbuje też grać na gitarze, ale nagle przychodzi Mia. Dziadek ją pyta, czy nazbierają truskawek, ale Mia odmawia, bo widzi, że dziadek chciałby grać na gitarze. Dziadek jednak chce zbierać truskawki i mówi ,,Czy ty niczego nie kochałaś?". W tym czasie, gdy Mario pracuje u Violetty, on podsłuchuje, że Szafir, jej koń ma trafić do ubojni! Co robić? Tym czasem na farmie zebrali truskawki, ale Mario przyjechał i zjadł połowę. Mówi, że życie jest niesprawiedliwe. Mia jest niezadowolona. Ten mówi o tym, że Szafir ma trafić do ubojni. Mia, Mario i Renzo natychmiast jadą samochodem dziadka do ubojni i odkupują Szafira, lecz nie za pieniądze. Wymianą rzeczami. Wkrótce potem jadą znów na farmę a Mia pyta się dziadka, jak odkupił Szafira? Renzo odpowiada jej, że pracownik ubojni to rozsądny człowiek i, że z takimi zawsze można się dogadać. Wtedy akurat bransoletka Mii zaczyna świecić, żeby mogła wrócić do Centopii.

Więcej w Fandom

Losowa wiki