FANDOM

Pierwszy odcinek sezonu 2!

Fabuła odcinka

Mia przyjeżdża pociągiem do swojego dziadka Renzo na farmę. Tam poznaje miłego chłopaka Mario. Od dziadka dostaje kotkę, której daje imię Mimi. Niespodziewanie jej bransoletka zaświeca. Mia odczytuje hasło i wchodzi ponownie do świata Centopii. Udało jej się zapanować nad lądowaniem. Zauważyła Yuko i Mo na drzewie. Dwójka elfów przytuliła Mię z radości. Elfy lecą do Rodziców Mo Tam Phuddle próbuje podlewać kwiaty, ale mu się nie udaje. Postanawia odwiedzić Lyrię i Onchao. Młody Onchao ma kłopoty z Esko - jednorożcem, który uważa jego ojca  za tchórza i odrzuca go od reszty. Samotność Onchao pociesza Mia. Tymczasem Yuko, Mo i jego mama Królowa Mayla robią sobie herbatę.Wtem królowa zauważa przez swoją lunetę coś niepokojącego : rzecz, wyspę, która zbliża się do brzegów krainy.Yuko i Mo nawołują Mię. Wyspa wydaje się być bardzo śmieszna i nawet jej właściciel - Rixel. Mia chce to pokazać Onchao. Król Raynor rozkazuję Yuko i Mo, Phuddlowi i innym elfom pomóc Rixelowi z bagażami. Elfy przeczuwają niebezpieczeństwo. Nie mylą się : nie dość, że faun Phuddle ochlapał ich coś w rodzaju gazem to jeszcze spotykają smoka - Gurga. Olbrzym zieje ogniem. Mia wracając z Onchao znajdują małpkę Rixela, która już przejadła się jagodami golterii. Złoty Róg Onchao naprawia sytuację. Małpa zachwycona jednorożcem wraca wtedy do Funtopii. Król Raynor i Królowa Mayla weszli zobaczyć jak jest w środku wyspy.Wtem na wyspę na przylatuje Mia. Rixel daje Onchao do spożycia jakiąś dziwną roślinę Mia powstrzymuje Rixela wtedy z jeziora wyszli Królowa i Król okazało się, że Rixel jest bardzo groźnym i niebezpiecznym przestępcą. Jest ktoś komu samotność naprawdę dopisuje. Jest to Gargona. Tylko ona jako jedyna przetrwała Podczas gdy Panthea i Mankulusy zostały kompletnie zniszczone. Wchodzi do Funtopii i zauważa rozmowę Rixela z...dziwnym duchem. Mówią o Onchao i o Dystopii. Niestety małpa wygadała kryjówkę w której była Gargona, a duch poznał znajomą twarz - no właśnie Gargonę. Elfy postanawiają dbać o bezpieczeństwo krainy i uważać na Rixela i jego wyspę.Mia szybko wróciła do swojego świata.

Film

Mia and me saison 2 épisode 123:34

Mia and me saison 2 épisode 1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki