Fandom

Mia i ja Wiki

Odcinek 26 "Koniec epoki Panthei i Mankulusów"

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Streszczenie

Mia musi wrocić do Centopii, ale Vincent i Paula zagradzają jej drogę. Jednak w końcu Mii udaje się dojść do księgi. Tam obrazek się rusza! Widać na nim Gargonę i Pantheę! Panthea zwala niepowodzenie misji na Gargonę. Mia zakłada bransolete i wypowiada hasło: Nigdy nie byłaś tak potrzebna. Mia przenosi się do Centopii. Ląduje na terytorium mankulusow. Okazuje się, że Onchao opuścił legowisko mankulusów i czai się za skałami. Phuddle zdradza sekret o zagrodzie. Tymczasem Yuko i Mo są wciąż uwięzieni. Gargona leci z Pantheą a ta zwala całą winę na generał. Mia leci do zagrody. Tam jednorożce mówią, że Yuko i Mo są w pułapce. Lyria pyta o Onchao. Pare sekund później jednorożec pojawia się w zagrodzie. Lyria przytula syna, a Phuddle zaczyna beczeć. Wtem! Onchao przywraca rog Lyrii. Wraz z przywróceniem rogu, Lyria stała się czyściutka. Z oddali słychać Gargonę. Lyria wraz z Onchao, zostaje osłonięta przez resztę jednorożców. Panthea truje Gargonie:

-Jesteś najgorszym generałem Gargono!

Gargona zaś ją przedrzeźnia. Mia mówi, że musi zdobyć ostatni kawalek trąbtusa. Lyria odpowiada, że Panthea go nosi ze sobą. Dziewczyna uświadamia sobie, że dlatego nie mogli go znaleźć. Panthea znów mówi do gargony;

- Miałaś tylko 1 zadanie Gargono (...) Z sekundy na sekundę jestem coraz starsza.

-Przeczeszę wyspę wzdłuż i wszerz królowo! Gdzieś musiał się uchować jakiś maly jednorożec.

-Ja nie chcę jakiegoś jednorożca. Tylko złoty róg zapewni mi wieczną młodość.

Wtem mankulusy przyprowadzają Yuko i Mo. Panthea mówi im, że przegrali. Mia chce się dać złapać. Phuddle próbuje otworzyć zagrodę. W tym czasie Onchao przywraca rogi. Mia i Lyria się przytulają. Wtem zwiadowca zauważa Phuddle'a . Jednak smok zwiadowcy, to Błękitny. Pomaga on pokonać mankulusa i latają wokół siebie z Onchao. Błękitny taranuje bramę zagrody, a jednorożce uciekają. Mia wchodzi do pałacu i mówi, że powie, gdzie Onchao. Panthea jej nie wierzy. Mia mówi, że blefowała. Powiedziała, że trudno oszukać Pantheę bo jest mądra i stara. 

-Stara??

-To przecież komplement, mądra i baaardzo stara królowo.

Mia zdejmuje maskę Panthei. Zabiera również trąbtusa. Mia walczy z Gargoną. Wtem przybywa Błękitny i zabiera generał. Onchao przybywa. Panthea próbuje go wabić. Jest bardzo silna, gdyż pokonała Yuko i Mo. Mia rzuca kawałek trąbtusa Phuddle'owi. Mia leci po trąbtusa i z całej sily dmucha. Najpierw giną Mankulusy, później klepsydra Panthei się tłucze. Na koniec ginie Panthea przy pałacu elfów Królowa Mayla wraz z synem i mężem stoi pod pałacem Polytheus rozdaje pamiątki za darmo, jednorożce żywiołów też są. Wszyscy się bawią. Onchao uzdrawia ziemię. Mia tańczy ze swoim ukochanym księciem Mo. Wtem z księgi wyrasta pałac. Paula i Vincent widzą Mię. A Gargona siedzi na szczycie klifu. Mia wraca do naszego świata a tam widzi Paulę wtedy usłyszała pukanie butów to była jej Ciocia która przyjechała do szkoły. 

Mia i ja odcinek 26 Koniec Epoki22:03

Mia i ja odcinek 26 Koniec Epoki

Więcej w Fandom

Losowa wiki