FANDOM

Streszczenie

Mia musi wrócić do Centopii, ale Vincent i Paula zagradzają jej drogę. Jednak w końcu Mii udaje się dojść do księgi. Tam obrazek się rusza! Widać na nim Gargonę i Pantheę! Panthea zwala niepowodzenie misji na Gargonę. Mia zakłada bransoletkę i wypowiada hasło: Nigdy nie byłaś tak potrzebna. Mia przenosi się do Centopii. Ląduje na terytorium mankulusow. Okazuje się, że Onchao opuścił legowisko mankulusów i czai się za skałami. Phuddle zdradza sekret o zagrodzie. Tymczasem Yuko i Mo są wciąż uwięzieni. Gargona leci z Pantheą a ta zwala całą winę na generał. Mia leci do zagrody. Tam jednorożce mówią, że Yuko i Mo są w pułapce. Lyria pyta o Onchao. Parę sekund później jednorożec pojawia się w zagrodzie. Lyria przytula Onchao, a Phuddle zaczyna beczeć. Wtem! Onchao przywraca róg Lyrii. Wraz z przywróceniem rogu, Lyria stała się czyściutka. Z oddali słychać Gargonę. Lyria wraz z Onchao, zostaje osłonięta przez resztę jednorożców.Panthea zaczyna truć Gargonie:

-Jesteś najgorszym generałem w dziejach Gargono!

Gargona zaś zaczyna ją przedrzeźniać.Mia mówi, że musi zdobyć ostatni kawałek trąbtusa.Lyria odpowiada, że Panthea go nosi ze sobą.Elfka uświadamia sobie, że dlatego nie mogli go znaleźć. Panthea znów mówi do gargony;

- Miałaś tylko 1 zadanie Gargono (...) Z sekundy na sekundę jestem coraz starsza.

-Przeczeszę wyspę wzdłuż i wszerz królowo! Gdzieś musiał się uchować jakiś maly jednorożec.

-Ja nie chcę jakiegoś jednorożca. Tylko złoty róg zapewni mi wieczną młodość.

Wtem mankulusy przyprowadzają Yuko i Mo. Panthea mówi im, że przegrali. Mia chce się dać złapać. Phuddle próbuje otworzyć zagrodę. W tym czasie Onchao przywraca rogi. Mia przytula Lyrię. Wtem zwiadowca zauważa Phuddle'a . Jednak smok zwiadowcy, to Błękitny. Pomaga on pokonać mankulusa i latają wokół siebie z Onchao. Błękitny zaś rozwala bramę zagrody, a jednorożce uciekają. Mia wchodzi do pałacu i mówi, że powie, gdzie Onchao. Panthea jej nie wierzy. Mia mówi, że blefowała.Powiedziała, że trudno oszukać Pantheę ponieważ jest mądra i bardzo stara. 

-Stara??

-To przecież komplement, mądra i baaardzo stara królowo.

Mia zdejmuję maskę Panthei.Zabrała jej również fragment trąbtusa. Mia walczy z Gargoną. Wtem przybywa Błękitny i zabiera generała. Onchao przybywa. Panthea próbuje go wabić. Jest bardzo silna, gdyż pokonała Yuko i Mo. Mia rzuca kawałek trąbtusa Phuddle'owi. Mia leci po trąbtusa i z całej sily dmucha. Najpierw giną Mankulusy, później klepsydra Panthei się rozpada. Na koniec ginie sama Panthea. Królowa Mayla wraz z synem i mężem stoi pod pałacem Polytheus rozdaje pamiątki za darmo, jednorożce żywiołów też są. Wszyscy się bawią. Onchao uzdrawia ziemię. Mia tańczy ze swoim ukochanym.jest nim Mo. Wtem z księgi Mii wyrasta pałac. Paula i Vincent widzą Mię. A Gargona wisi na szczycie klifu. Mia wraca do naszego świata a tam widzi Paulę wtedy do pokoju weszła Ciocia Mii.Razem pojechały do domu. 

Mia i ja odcinek 26 Koniec Epoki22:03

Mia i ja odcinek 26 Koniec Epoki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki