Fandom

Mia i ja Wiki

Odcinek 24 "Łzy Radości"

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

"Łzy radości"- jest to 24 odcinek 1 sezonu (przed przed ostatni). 

Bohaterowie

Mia

Vincent

Paula

Mo

Yuko

Onchao

Sinette

Rando

i kilka innych jednorożców

Mankulusy

Fabuła 

Mia, PaulaVincent oglądają telenowelę. Vincent nie chcący wpadł na kabel i film się przerwał. Mia zaczyna opowiadać o Księciu Mo co nie podoba się Vincentowi. Mia wraz z Paulą idą na dwór by pogadać o Mo. Nagle Bransoletka Mii zaczyna świecić.  Dziewczyna opuszcza Paule i wchodzi w świat Centopii. Ląduje w pałacu elfów. Przepowiednia brzmiała: Gdzie elfy radośnie pluskały się, czekaj, wnet otworzy się. Yuko mówi, że razem z Mo bawili się w rzece Rialto. Elfy idą tam. Okazuje się, że rzeka już wyschła i leży tam tylko mnóstwo małży. Onchao mówi, że to w którejś z nich jest kawałej trąbtusa. Elfy spotykają jednorożce, które cierpią z powodu braku wody. Mia postanawia poświęcić wodne błyski, aby jednorożce mogły zaspokoić pragnienie. Nagle pojawiają się Mankulusy i chwytają jednorożce. Elfy nie mają wodnych błysków, więc Mankulusy zabierają stado. Elfy walczyły kamieniami, więc mankulusy odeszły bez Onchao. Kawałek trąbtusa rzeczywiście był w jednej z małż. Najpierw Onchao wybrał złą. Elfy zmarnowały łzę jednorożca. Później ostatnia łza nie poszła na marne. Kawałek trąbtusa był odnaleziony.

Odcinek

Mia i ja odcinek 24 Łzy radości21:53

Mia i ja odcinek 24 Łzy radości

Hasło

Gdzie elfy radośnie pluskały się czekaj, w net otworzy się.

Więcej w Fandom

Losowa wiki