Fandom

Mia i ja Wiki

Odcinek 21 "Pod Wiatr"

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pod Wiatr
[[Plik:Mia i Onchao wietrzne klify.jpg|250px]]
Numer Odcinka 21
Tytuł (pl) "Pod Wiatr"
Tytuł (org) Against the wind
Data premiery (world) 3 lipca 2012r.
Poprzedni odcinek Jaskinia Prawdy
Następny odcinek Pod Księżycem

Odcinek 21 Pod wiatr- 21 odcinek sezonu 1.

Bohaterowie

Hasło

Elfy tam latać nauczą sięgdzie niebo z ziemią styka się.

Fabuła

Mia, Paula i Vincent oraz inny ze szkoły mają lekcje ogrodnictwa. Nagle bransoletka Mii zaczyna świecić. Paula to zauważa. Mia szybko odpowiada i biegnie do domku Vincenta. Niestety w pobliżu domku jest Violetta i są też jej "przyjaciółeczki". Mia prosi o pomoc kolegę. Niestety jego plan nie wypala i Mia ma większe kłopoty niż przedtem. Wtedy Paula robi numer ze sznurówką jako "robalem". Violetta ucieka, a Mia szybko wchodzi do domku. Niestety w rękawiczce zostawiła pierścionek przyjaźni. Wkrótce przenosi się do Centopii.

W magicznej krainie wyjawia elfom proroctwo. Yuko i Mo orientują się, że to na Wietrznych Klifach. Wkrótce tam lecą. Jednak dla Mii wiatr jest za silny i ją znosi. Spada na ziemię. Przyjaciele szukają jej, ale motyle wracają na miejsce. Bo przecież elfica nie ma pierścienia. Elfy razem z Onchao lecą dalej, ku Wietrznym Klifom. Mia tymczasem natyka się na dorosłego smoka. Okazuje się, że to Błękitny! Ten zabiera ją ku Wietrznym Klifom, a Mia zauważa, że pozwala, aby wiatr go niósł.

Wkrótce Onchao widzi elficę i smoka. Chce ratować opiekunkę. Mia mówi mu, że to jego przyjaciel. 

Gdy przyjaciele docierają na Wietrzne Klify, spotykają Gargonę. Nie mogą się bronić, wodne błyski nie trafiają. Jednak przyjaciele się ratują, a niżej, pokonują Gargonę. Odnajdują także fragment trąbtusa. 

Mia wraca do naszego świata.

Więcej w Fandom

Losowa wiki