Fandom

Mia i ja Wiki

Odcinek 20 "Jaskinia Prawdy"

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Opis

Mia jaskinia prawdy y y y.jpg

Mia po wyjściu z jaskini prawdy...

Mia odczytuje kolejne hasło. Jednak po przybyciu do Centopii mocno uderzyła się w głowę. Czy Mia odzyska pamięć? Czy jaskinia prawdy pomoże? Czym okaże się stwór z jaskini? Czy przyjaciele znajdą kawałek trąbtusa?

Hasło

By znaleść to co ocalić chcesz do mrocznej jaskini bez lęku śpiesz.

Bohaterowie

Jak zwykle: Mia/ Mo / Yuko / Vincent / Violetta z przyjaciółkami / Onchao

poza tym: Phuddle oraz pozostałe elfy

Nowy

Po raz pierwszy (i ostatni) pojawia się kuzyn Phuddle'a- Thuddle

Fabuła

Mia odczytuje kolejne hasło i przenosi się do Centopii. Nareszcie! Mii udało się polecieć! Niestety, w pobliżu nie było nikogo, kto mógł to zobaczyć. Później zjawia się Onchao. Mia pokazuje mu nowe umiejętności i... mocno uderza o konar głową. Gdy się obudziła, nic nie pamiętała. Bała się. Rozumiała jednorożca, spotkała Yuko i Mo. Nie wiedziała gdzie jest i co się z nić stało. Gdy elfy przybyły do pałacu, król polecił im jaskinię prawdy. Phuddle ostrzegł, że zapuścił się tam jego kuzyn i nie wrócił, ale to i tak nic bo nikt go nie lubił. Mimo wszystko przyjaciele wybrali się z Mią. W jaskini mówili prawdę. Za każdym razem pojawiało się światło. Niedługo jednak odkryli, że światełko pojawia się tylko wtedy, gdy mówi się życzliwą prawdę. Nagle coś zaryczało, a przyjaciele rzucili się do ucieczki. Niestety, w biegu Mia potknęła się o wypustek w podłodze i znów bardzo mocno uderzyła głową, tym razem o kamienie. Gdy się ocknęła, pamiętała wszystko. Yuko i Mo postanowili wrócić do jaskini. Gdy szli znów coś zaryczało. Wtedy wszyscy wypowiedzieli życzliwą prawdę. I ujrzeli prawdę. Stworem był nie kto inny, jak Thuddle- nielubiany kuzyn Phuddle'a. Przyznał się do winy i uciekał z kawałkiem trąbtusa. Ale elfy obiecały, że za kawałek nie zdradzą jego sekretu. Faun przystał na te warunki. Elfy razem z Onchao wyszły z jaskini. 

W pałacu Mia, Mo i Yuko byli bardzo szczerzy i potem podeszli do królowej....

-Masz marchewkę między zębami królowo- Yuko do królowej

-Powinnaś pani zdjąć suknię- Mia do królowej

-I Mamo powinnaś mnie zawsze przytulać gdy jestem smutny- Mo do Królowej Mayli.królowa zrozumiała że to jaskinia prawdy.

Mia szybko wróciła do naszego świata. 

Więcej w Fandom

Losowa wiki