Fandom

Mia i ja Wiki

Odcinek 19 "Faun Grajek"

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

"Faun Grajek" Odc. 19
[[Plik:
Phuudle i jego maszyna.jpg
|250px]]
Numer odcinka Odcinek nr. 19
Tytuł "Faun Grajek"
Tytuł w oryginale The Panned Piper
Poprzedni odcinek "Król przez jeden dzień"
Następny odcinek "Jaskinia Prawdy"
Data premiery 2 lipiec 2012

Faun Grajek- tytuł 19 odcinka 1 sezonu...

Bohaterowie

Hasło

Tam gdzie jesteś nie widać jej, więc do doliny udać się chciej!

Fabuła

UWAGA! Treści przesiąknięte masą spoilerów! Czytasz na własną odpowiedzialność lub pomijasz.

Mia i Violetta są w parze! Eksperyment z fizyki... No cóż, Violetta nie jest skora do nauki i cały czas SMS-uje. A ma przecież zrobić zdjęcie spadającemu arbuzowi i jajku! Mia postanawia temu zaradzić i ciska jajkami w pobliże Violetty. Ta jest wściekła! Kończą eksperyment i "królowa mody" każe Mii sprzątać. Wtem bransoleta zaczyna błyszczeć.

Runy przetłumaczone i Mia przechodzi przez złocisty tunel do świata Centopii. Tam okazuje się, że Phuddle gra na swoim marnym wynalazku. Wszyscy mają go dość. Wkrótce obrażony faun odjeżdża. Instrument miał bowiem wabić jednorożce! Po drodze zjeżdża po schodach i ma wypadek. Uderza w całkiem zdrowe drzewo. Elfy muszą użyć pyłu jednorożców. Faun gra, ale te magiczne stworzenia też nie kupiły jego instrumentu i "wybornej" a w istocie koszmarnej muzyki. Jednak dźwięki te wywabiają mankulusy, zahipnotyzowane graniem. Tańczą one w rytm muzyki, tracą orientację i nie mają pojęcia o świecie. Niestety spokój nie trwa długo.; Wystraszony faun przestaje grać i chowa się w instrumencie! Mankulusy porywają Yuko i Mo.

 Mia ma plan. Wsiada do wnętrza jednokordeonu. Jadą na terytorium mankulusów. Panthea słyszy dźwięk i żąda jego przyniesienia.

Faun gra i mankulusy zahipnotyzowane, a królowa i generał rozkoszują się pięknem muzyki. Mia dostrzega, że kawałek trąbtusa który znaleźli, ma na naszyjniku mankulusa. 

Zahipnotyzowane mankulusy nadal sterczą. Mia cichcem próbuje uwolnić Yuko i Mo, ale się nie udaje. Wtem wpada na pomysł iście genialny! Strzela do kominów jednokordeonu. Oczywiście z wodnego błysku i napełnia instrument. Każe Phuddle'owi grać, faun jednak się rozdrobnia. W końcu uderza w klawisz i cała woda wyrzucana jest przez kominy a mankulusy się kurczą.

Królowa wcześniej przewidziała działania elficy i z Gargoną już uciekały. Mankulus z naszyjnikiem z kawałka trąbtusa się skurcza, a Mia odbiera część. Potem uwalnia Yuko oraz Mo. I wkrótce musi wracać do naszego świata.

W szkole Mia i Violetta przestawiają osobne projekty. Nauczyciel nie jest zachwycony projektem Mii. Violetta oszukiwała. Odkupiła prac.

Nauczyciel fizyki mówi, że praca Violetty byłaby na 6+, byłaby, gdyby nie dostał jej rok temu od innego ucznia! Teraz oceni ją na 1. Pracę Mii ocenił na 4-.

Koniec spoilera.

Obejrzyj odcinek

Tu zobacz odcinek, klikając w kółeczku "zobacz video"- w osobnej karcie otworzy ci video. Po polsku, cały odcinek i za darmo!

Więcej w Fandom

Losowa wiki