Fandom

Mia i ja Wiki

Odcinek 18 "Mo zostaję królem przez 1 dzień"

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Odc. 18
[[Plik:
Jednorożce uwięzione pola błyszczącego pyłku.jpg
|250px]]
Numer odcinka 18
Tytuł "Król przez jeden dzień"
Tytuł oryginału "King for a day"
Światowa premiera 2 lipca 2012 r.
Poprzedni odcinek "Odstawiona"
Następny odcinek "Faun Grajek"

Król przez jeden dzień- tytuł 18 odcinka pierwszej serii serialu.

Bohaterowie

Hasło

Przez pobliski most przepraw się, nie ze smutku uronisz łzę!

Fabuła

UWAGA! Treści przesiąknięte masą spoilerów! Czytasz na własną odpowiedzialność lub pomijasz.

Mia i jej przyjaciele siedzą w szkolnym parku. Mia wpada w oko księciu. Rozmawiają. Vincent nie może tego znieść. na dodatek ktoś plami mu koszulę. Nagle bransoletka migocze. Dziewczyna prosi Vincenta, aby przypilnował. Chce dostać się bezpiecznie do Centopii. 

Runy odczytane. Mia wypowiada hasło. Wszystko idzie dobrze. Mia wkrótce pojawia się w krainie.

Król Raynor i Królowa Mayla mają Galuwiańskie dreszcze. Mo musi przejąć obowiązki swoich rodziców do czasu aż wyzdrowieją Mia i Yuko cały czas się z niego śmieją. Lecą szukać trąbtusa, podczas, gdy elf dostaje stertę obowiązków. Pozowanie do portretu, dary i inne takie. On odkłada te rzeczy na inny dzień

Yuko z Mią ruszają na Misję, w poszukiwaniu kolejnego fragmentu instrumentu "nadziei".

Mo nie może znieść bezczynnego siedzenia w pałacu.Wbrew zakazowi leci balonowym tronem swojego ojca. Okazuje się, że Mia i Yuko już wyruszyły. Elf widzi na dole, że straż też zaczyna chorować. Wysłał ich do domu. 

Mia i Yuko docierają na Pola Błyszczącego pyłku. Niestety. Gargona z Mankulusami też tam są. Zaczyna się potyczka. O życie jednorożców, o życie Onchao i kawałek trąbtusa.

Mo obserwuję wszystko przez lunetę. Rozkazuje strażom przysłać tuzin żołnierzy. Niestety. Elficki książe wysłał straż do domu. Sam leci na misje.

Walka trwa. Mankulusy niszczą most z pól, tym samym odcinając ucieczkę jednorożcom. Pyłek powoduje u wszystkich łzawienie oczu.

Pojawia się książe Mo. Walczy z Mankulusami. Wkrótce wpada na pomysł. Chce użyć balonowego tronu, jako brakujący fragment mostu. Wszystko się powodzi. Wkrótce jednorożce uwolnione, zaś mankulusy odlatują z pustymi rękami. Przy okazji Mo zebrał łzy jednorożców. 

W pałacu Królowa Mayla i jej mąż król Raynor już o wszystkim wiedzą. Phuddle naprawia most. Mo daje mamie i tacie po łzie jednorożca.Ci natychmiast zdrowieją.Królowa była szczęśliwa.Mo posmutniał.Królowa Mayla widząc to uśmiechnęła się do swojego syna. 

Mia tymczasem wraca do naszego świata. Okazuje się, że ten cały książe przystawia się teraz do jednej ze służek Violetty. Dziewczyna stwierdziła, że na pewno to nie jest książe Mo...

Koniec spoilera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki