Fandom

Mia i ja Wiki

Odcinek 16 "Pułapka na jednorożca"

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fałaszywka and onchao.jpg
Pułapka na jednorożca - 16 odcinek pierwszego sezonu serialu.

Bohaterowie

Hasło

Szukaj nad wodą, taką co płynie. Pilnuj Onchao, inaczej zginie.

Fabuła

     Mia, Paula, Vincent  oraz reszta uczniów, włącznie z Violettą i jej służkami, jadą na obozowisko. Tam Mia przedstawia Violetcie różne rzeczy, które może zrobić. Ta ostatecznie wybiera rozpalanie ogniska. Jednak coś jest nie tak. Ogień wcale się nie rozpala. Główna bohaterka spostrzega jednak, że Centopia ją wzywa. Idzie więc do namiotu pod pozorem bluzy. Tam odczytuje hasło i chwilę póżniej pojawia się w Centopii. Tam zastaje Mo i Yuko, która próbowała zbliźyć się do księcia. Oboje siedzieli na kłującej trawie. Mia zaprzepaściła szansę Yuko na zbliżenie.  Z powodu strasznego proroctwa, Mia postanowiła czujnie obserwować i ściśle pilnować Onchao. Przez nią jednorożec się potknął, a jego rówieśnicy odeszli. 

  W zamczysku Panthei królowa ogląda swoje oblicze w lustrze. Wtedy wchodzi Gargona. Panthea rozkazuje jej nie spoglądać w jej stronę.Gargona mówi królowej o Onchao. Generał przygotowała plan. Gdy znalazła się wraz ze swoją panią na zewnątrz, opisała pułapkę na Onchao. Wykorzystała bowiem jego samotność. Wkrótce potem przed królową stanął jednorożec identyczny jak Onchao. 

   Elfy roździelają się. Yuko i Mo idą sprawdzić pułapki na jednorożce. Chcą je usunąć gdy nagle spada na nich mankulusowa klatka. Wzywają Mię. Ta rozkazuje Onchao zostać za wodospadem i nie wychodzić do jej powrotu. Elfica leci do przyjaciół. Tymczasem Mankulusy lecą z falszywym jednorożcem. Gdy Mia dociera do uwięzionych przyjaciół, okazuje się, że armia Panthei zmierza wprost do wodospadu. Przerażona dziewczna szykuje się do powrotu.

     Mankulusy spuściły przynętę. Onchao chwilę potem podąża za fałszywym źrebakiem, który wydaje poruszać się gdyż Gargona ciągnie go za sznurek przywiązany do kopyta. Dodatkowo Generał naśladuje jednorożcowe rżenie. Wtem na miejsce dociera Mia. Odkrywa też pułapkę i walczy z Mankulusami, lecz brak jej pocisków. Jednak wszystko kończy się dobrze. Podczas potyczki Onchao znalazł fragment trąbtusa. Mia wraca na biwak.

   Na biwaku okazuje się, że ognisko Violetty jeszcze nie zapaliło się, gdyż dziewczyna z wyższych sfer, nie chcąc pobrudzić swoich rąk, używała sztucznego patyka. Cała grupka wzdycha. 

Więcej w Fandom

Losowa wiki