Fandom

Mia i ja Wiki

Odcinek 15 "Panna wszystkowiedząca"

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Panna wszystkowiedząca -  15 odcinek pierwszego sezonu serialu.
Kryształowe jeziorko od góry robi wrażenie.jpg

Bohaterowie

Hasło

Skarb na pewno zdraci cię! Znajdź paproć, gdzie młody bawi się!

Fabuła

Mia idzie z Paulą przez szkolny korytarz. Violetta bierze ją na stronę. Mia mówi Vincentowi, że nie wie, czy może ufać Pauli. Wkrótce potem dziewczyna siedzy w stołówce. Tam przyjaciółki Violetty naśmiewają się z niej. Nie wiadomo skąd, poznały sekret Mii. Dziewczyna sepleniła w dzieciństwie. Podejrzenia padają na Paulę. Ta wypiera się wszystkiego i obiecuje Mii, że udowodni swą niewinność. Tymczasem Centopia wzywa. Mia odczytuje kolejne hasło i znów przechodzi przez złocisty tunel. W Centopii ląduje na zamku z piasku zrobionym przez Yuko. Mia dowiaduje się, że fale go nie zmyły. Próbuje wsadzić rękę do wody z jeziorka. Okazuje się, że to Kryształowe Jeziorko. Jedno zanurzenie i zamieniasz się w kryształ. Mia jednak o niczym nie wiedziała. Elfica dowiaduje się że Królowa Mayla złapała chorobę o nazwie; gryfia grypa. Również nie wiedziała co to jest, ale udawała, że się przesłyszała i zamiast gryfia grypa usłyszała flyfia frypa. Przyjaciele poszukiwali żakardowej trawy. Znowu! Mia znowu nie wie co to jest! W końcu wycbucha i mówi, że nie spędziła tu całego życia. Obrażona odchodzi, a Onchao, jak na najlepszego przyjaciela przystało, idzie z nią. Po kilku minutach spotykają Polytheusa. Daje on Mii na próbę lampę podpowiadającą różne rzeczy. Mia bierze przedmiot. Chce utrzeć nosa Mo i Yuko i pokazać, że wie co nie co. Szuka elfów i znajduje. Te nie wiedzą, gdzie znajdą żakardową trawę. Mia słucha latarni i podsuwa żyzny zakątek. Elfy lecą tam i znajdują trawę- jeden z największych jednorożcowych przysmaków. Zbierają trawę i chcą lecieć do pałacu. Mia pyta jednak lampę o trąbtusa. Ta szepta o morbidusowych ostępach. Przyjaciele niechętnie, ale godzą się na wyprawę. Nagle stają przed dwoma ścieżkami. Yuko pyta, która jest właściwa. Lampa mówi Mii, że straszna. W końcu okazuje się, że miała rację. W ostępach natykają się... na Manklususy! To była pułapka! Okazuje się, że w lampie był Trzpiotyl- motylm oszukujący właściciela. Jednak gdy elfy i Onchao są w opałach, Mia ma pomysł. Zachowała szklany listek kwiata od Mo. Elfy przecinają sznury. Mia mówi, że lapma była na próbę. Wtedy wlaściciel się zmienia. Elfy oszukują Gargonę, a że ona jest właścicielką, motyl kłamie. Elfy się uwalniają i muszą lecieć zanieść Żakardową trawę mamie Mo Królowa jest bardzo zadowolona a Mia wraca do swojego świata W internacie okazuje się, że Violetta przeczytała pamiętnik Pauli. Mia przekonuje się, że Paula to wierna przyjaciółka.

Więcej w Fandom

Losowa wiki