Fandom

Mia i ja Wiki

Odcinek 14 "Zasuszony Las"

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Zasuszony Las - czternasty odcinek pierwszego sezonu serialu Mia i Ja. Artykuł odnośnie głównego miejsca akcji znajdziesz tu.

Bohaterowie

Hasło

Wysokie drzewa skarżą się, podążaj ścieżką i usłysz je.

Fabuła

Mia słyszy w nocy upiorny głos z zaświatów. Budzi Paulę. Obydwie są przerażone i wzywają Vincenta. Potem schodzą do internatowych piwnic. To z tamtąd dochodzi głos. Mia znajduje dyktafon. Wkrótce okazuje się, że należy on do Violetty. Mia pod przykrywką szukania reszty dyktafonów, czyta runy i na osobności przenosi się do Centopii. Tam okazuje się, że musi wraz z elfami i Onchao, udać się do starego, nawiedzonego lasu, Zasuszonego lasu... Wkrótce znajdują się na granicy i wchodzą do lasu. Tymczasem Panthea wysyła Gargonę po drewno z tego lasu, gdyż królowa używa go do podgrzewania swej klepsydry...

W lesie słychać różne dziwne i straszne odgłosy. Nagle spotykają trzy jednorożce: Li, Fano i jego mamę Sinette. Jednorożce pod warunkiem, że elfy je ochronią, prowadzą je przez las. Tymczasem Mankulusy rąbią drewno, a Gargona struga z nudów patyk. Wkrótce nie wytrzymuje napięcia, wsatje i krzyczy ze strachu. Nie przyznaje się jednak do powodu krzyku...

Przyjaciele wkraczają do najstarszej części lasu, gdzie drzewa jęczą najgłośniej. Mo cały czas się boi, ale motywuje się dla Mii i Yuko. Jednorożce prowadzą. Nagle dowiadują się o Mankulusach. Przyjaciele się ukrywają. Okazuje się, że Gargona chce ściąć najstarsze drzewo. Elfy mają plan. Straszą Mankulusy różnymi odgłosami. Jednorożce stukają kopytami i miażdżą gałązki. Wkrótce armia ucieka. Onchao zaś uzdrawia najstarsze drzewo i znajduje kawałek trąbtusa. Drzewo wypuszcza dla Mii żołędzie, ta sadzi jednego, a Onchao sprawia, że w jednej chwili zamienia się w dorosłe drzewo. Potem Mia wraca do naszego świata.

Przyjaciele zaplanowali odwet. Wzięli maskę potwora i głowę manekina. Podstawili to Violetcie i ją obudzili upiornymi odgłosami. Ta na widok atrapy wydała z siebie głośny krzyk.

Klipy

Upiorny głos z zaświatów02:44

Upiorny głos z zaświatów

Klip z odcinka 14

Więcej w Fandom

Losowa wiki