Fandom

Mia i ja Wiki

Odcinek 12 "Dziwactwa Phuddle'a"

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

"Dziwactwa Phuddle'a" - dwunasty odcinek pierwszego sezonu serialu.

Bohaterowie

Hasło

Przy winorośli jaskinia jest, najmniejszy z was przejdzie ten test.

Fabuła

UWAGA! Treści przesiąknięte masą spoilerów! Czytasz na własną odpowiedzialność lub pomijasz.

Mia odczytuje kolejne hasło i przenosi się do Centopii. Tam okazuje się, że Phuddle ma doła. Na nic nie jest potrzebny. Przebiera się zatem za elfa, ma skrzydła, perukę i strój, i chce wyruszyć razem z Mią, Yuko, Mo i Onchao na misję! Elfy bardzo niechętnie się zgadzają. Aby faun nie spowalniał ich, zachęcają go do przejażdżki na Onchao, mówiąc, że to marzenie prawdziwego elfa z krwi i kości. Phuddle łapie przynętę. Docierają zatem do wyniosłych jaskiń. Tam Yuko i Mo przy pomocy Onchao szukają trąbtusa. Mia uczy zaś fauna latać. Przy okazji elfy podśmiewują się z niej. Nagle znajdują kawałek. Jednak wszystko się komplikuje przez fauna. Kawałek wpada do dziury. W tym momencie zjawiają się podstępne Mankulusy i chwytają Onchao! Na szczęście elfy ratują malca. Gorzej bo trąbtus przepadł. Phuddle musi porzucić swe elfickie oblicze i wkroczyć do dziury z wężami jako faun. Wkrótce mu się udaje i misja kończy się powodzeniem, a faun uświadamia sobie, że jest pożyteczny w swoim ciele.    

Onchao i Phuddle dziwak.jpg

Onchao i Phuddle "elf"

Koniec spoilera.

Więcej w Fandom

Losowa wiki