Fandom

Mia i ja Wiki

Odcinek 11 "Wszystko co błyszczy"

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wszystko co błyszczy
[[Plik:Polytheus liczy złoto oO.jpg|250px]]
Tytuł Wszystko co błyszczy
Tytuł w oryginale All that glitters
Numer odcinka 11
Data premiery światowej 7 maj 2012r.
Poprzedni odcinek Kwitnące Drzewo
Następny odcinek Dziwactwa Phuddle'a

Wszystko, co błyszczy - jedenasty odcinek pierwszego sezonu serialu.

Występujący bohaterowie

Hasło

W grobowcu w dżungli skarby są, a wrogowie waszej zguby chcą.

Fabuła

Zajęcia teatralne? Co za nudy! Violetta wpada na iście szatanski plan godny jej osoby. Postanawia zauroczyć nauczycielkę i oddać główną rolę Mii, a główną rolę męską- Vincentowi. Potem omawia z przyjaciółeczkami plan. Gdy Mia i Vincent (wg. Violetty Głąb i jego Głąbica) mają się całować, cała sala ma wybuchnąć śmiechem. Tymczasem Mia i jej przyjaciel ćwiczą rolę. Violetta pyta dziewczynę, czy żaba po pocałunku zamieni się w... księcia elfów. W ostatnim momencie Vincent ratuje sytuację, gdyż Mia miała zabytać skąd wie o księciu. Jednak bransoleta znów błyszczy i ratuje Mię. Dziewczyna znika a Violetta z niej drwi. Okazuje się, że samozwańcza królowa zastąpi na scenie Mię. W Centopii okazuje się, że celem jest grobowiec. Mia otrzymuje wodny błysk. Gdy przyjaciele bawią się, na wyspie Polytheusa, ten przebiegły wąż liczy swe skarby. Idzie więc podsłuchać elfy i dowiaduje się o grobowcowym skarbie. Podąża szybko na swoją wyspę i szuka mapy okolicy. BINGO! Tymczasem przyjaciele nie mogą znaleźć właściwej ścieżki. Nagle słyszą krzyki Polytheusa którego pochwycił... Wielki Kwiat! Elfy ratują go, podczas gdy ten wymienia swoje atuty. Yuko i Mo jednak znają pogłoski o nim i podważają każde jego słowo. Potem Polytheus prowadzi ich do grobowca pod warunkiem, że elfy oddadzą mu wszystko co znalazły. Na miejscu Onchao odnajduje wejście. Polytheus wchodzi pierwszy! Jednak Onchao wyczuwa, że to druga ścieżka jest właściwa. Najpierw przyjaciele znajdują kawałek szczerego brązu. Mia i jednorożec wędrują przez korytarz. Na ścianach namalowano jednorożce identyczne jak Onchao, ze skrzydłami! Mia mówi malcowi, że zapewne to jego przodkowie. Nagle znajdują się w sali ze skarbami. Niestety... Przez chciwość Polytheusa wpakowali się w kłopoty. Zabrał on bowiem złotą figurkę jednorożca ze skrzydłami. Przejścia zawaliły kamienie ale Polytheus umknął. Potem ratuje Mię, ale Onchao nie może wyjść. Wkrótce potem jednorożec jest uratowany, ale figurka została rozgnieciona. Gdy Polytheus i Mia, a na zewnątrz Yuko i Mo, odgarniają kamienie, Mia znajduje kawałek trąbtusa. Chowa go w obawie przed wężem w swojej sakiewce. Wkrótce więźniowie Grobowca są wolni. Mo jest ździwiony że nic nie znaleziono. Mia pokazuje sakiewkę, ale Polytheus to zauważa. Sprawdza zawartość. Wkrótce jednak odrzuca kawałek trąbtusa jako niewartościowy stary metal. Zabiera zaś kawałek z brązu.Onchao naprawia kawałek. Mia wraca do naszego świata i patrzy jak Violetta i Vincent są cali spoceni. Na szczęście dzwonek przeszkodził w pocałunku.

Więcej w Fandom

Losowa wiki