FANDOM

"Kocham cię Mo" Mia do Mo w odcinku 1 sezonu 4

Mia - ma szesnaście lat.Urodziła się w 2002 roku.,uczęszcza do szkoły z internatem we Florencji. Dzięki magicznej bransoletce i księdze może przenosić się do magiczej krainy Centopii.

Mia w kółeczku na avek

W rzeczywistym świecie

Mia uczy się w dobrej szkole z internatem we Florencji. Trafiła tam, ponieważ w wypadku samochodowym  straciła obojga rodziców. Kiedy była mała, ojciec codziennie czytał jej rozdział opowieści o Centopii -  magicznej krainie, którą sam wykreował. W internacie dziewczyna dzieli pokój z Paulą. Nie lubi zajęć wychowania fizycznego, ma też dość słabe oceny z tego przedmiotu. Zdarza jej się zaniedbywać naukę na rzecz podróży do Centopii.  Przyjaźni się z Vincentem, później także z Paulą. Jej największym wrogiem jest natomiast Violetta, która obraziła Mię, gdy już po raz pierwszy ją zobaczyła.

Rodzina

Mia miała tylko rodziców. Była jedynaczką. Miała też ciocię, którą poznajemy w odcinku 1 i ostatni raz widzimy w odcinku 26. Razem z rodzicami podróżowała po świecie. W odcinku 26, Mia pakuje do swojej walizki zdjęcie obojga rodziców. Jej rodzice zginęli w wypadku samochodowym

Wygląd - rzeczywistość

Mia ma długie, ciemne włosy, często zakłada je za ucho. Jej oczy są brązowe, jest szczupła i średnio wysoka.

Mia w Centopii 

Mia-and-me Mia

Mia w Centopii

Mia czuje się świetnie w towarzystwie jednorożców, jako jedyna elfica w Centopii rozumie ich mowę. Na początku zaprzyjaźnia się z klaczą Lyrią, którą uratowała, później przejmuję opiekę nad jej synkiem Onchao.

Jako elfka ma skrzydła, ale dość długo nie potrafiła zrobić z nich dobrego użytku.

Wygląd - Centopia

W stroju Mii dominuje róż. Ma dwie piękne różowe kitki, nosi opaskę-motyla, we włosach posiada charakterystyczne dla świata "Mia i ja" kryształy. Jej oczy są różowe z odcieniem fioletu.Nosi różową sukienkę (jej zdaniem,mogłaby być dłuższa.Ma też różowe zakolanówki.Na szyi ma naszyjnik ze łzą jednorożca. 

Fakty o Mii

 *Mia jest ładną 16-latką, bardzo inteligentną.
Mia uśmiech smile

Kliknij by powiększyć

  • Rodzice Mii zginęli w wypadku samochodowym.Mia musiała zamieszkać w internacie.
  • Mia musi mierzyć się z trudami życia w internacie. Jest ona stale prześladowana przez innych uczniów. 
  • Przed wypadkiem rodzice zostawili jej specjalny prezent; Księgę "Legendy Centopii" i magiczną bransoletkę. Mia miała dostać przedmioty na swe 15 urodziny.
  • Dzięki owym przedmiotom, Mia może podróżować do Centopii, tam zaś zamienia się w piękną elfkę.
  • Mia mogła zawsze zaufać Vincentowi.
  • Prawdziwa przyjaźń jest dla Mii ważniejsza niż moda czy makijaż, dlatego nie chciała stać się "służką" Violetty. 
  • Posiada ciocię, która jest jej prawną opiekunką od czasu wypadku.
  • Jej tata nauczył ją elfickich run. 
    Motylmii

    motyl Mii

Przyjaciele - rzeczywistość

Vincent

Vincent jest pierwszym przyjacielem Mii w szkole. Potajemnie się w niej podkochiwała.Jest bardzo zazdrosny, gdy dziewczyna opowiadaniu mu o księciu elfów.

Paula

Paula to przyjaciółka Mii, dzieli z nią pokój w internacie. Mia przekonała Paulę, że przebywanie z Violettą nie jest dla niej korzystne, dlatego też przeszła na stronę Mii i coraz więcej czasu z nią spędzała.

Violetta

Am

Mia przenosi się do Centopii

Mia podpadła Violetcie już pierwszego dnia w szkole, a właściwie - już wtedy, gdy wraz z walizką przekroczyła próg szkoły. Violetta szczerze nie cierpi dziewczyny, ciągle z niej drwi i naśmiewa się z niej.

Przyjaciele - Centopia

Yuko

Yuko jest dla elfki jak siostra, choć wiele je różni - choćby to, że Mia niezbyt dobrze lata, lecz Yuko postanowiła nauczyć przyjaciółkę latania.

Mo

Mia zaprzyjaźniła się z Mo gdy tylko przybyła do Centopii.Zakochała się w chłopcu od już pierwszego wejrzenia.Często mówią sobie różne komplementy po którą milkną lub robią się czerwoni.Yuko wiele razy próbowała odciągnąć uwagę Mii od Mo.Jednak w 1 odcinku sezonu 4.Między Mo a Mią dochodzi do pocałunku.W Kolejnych odcinkach Mia jest jako dziewczyna Mo.Bardzo go kocha.W Jednym odcinku sama dała mu buziaka 

Umiejętności

  • Znajomość języka jednorożców.
  • Znajomość elfickich run.
  • Posługiwanie się wodnym błyskiem.
  • Latanie.
  • Stepowanie.
  • Mia ma zdolności językowe, tzn. szybko się uczy innych języków.

Zabawka

Istnieje też lalka Mii. Ponaddto większość "gadżetów" z serialu ma wizerunek Mii.

Filmy z udziałem Mii

Mia w Centopii

Mia w Centopii

Mia

Mia

Mia and me - Where is everybody when I'm finally doing something cool?-0

Galeria

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Mia Genovese