FANDOM

Książe Mo
[[Plik:
Character mo transparent
|333px]]
Mo
Płeć Chłopiec
Gatunek Elf
Dziedzictwo Królestwo Centopii (książe Elfów)
Status Nastolatek
Kolor stroju Czerwony
Kolor włosów Czarne
Umiejętności Celność wodnego błysku i latanie
Przyjaciele Yuko, Mia, Elfy, Jednorożce
Charakter Odważny, obowiązkowy, ma dobre maniery, onieśmielający
Rodzina Królowa Mayla (mama) Król Raynor (tata)
Związek Nie ma.
Wrogowie Panthea, Gargona, Mankulusy, Rixel, Dax, Lord Drakon

Mo - 16 letni książe elfów i Centopii.ur 13 grudnia 2001r.

Rodzina 

Mamą Mo jest Królowa Mayla, a tatą Król Raynor.

Relacje

Mo i jego rodzina są dość popularnymi elfami w Centopii, zapewne ma wielu elfich przyjaciół. Jest przyjacielski. Jednak odrobinę zarozumiały ( pokazał to w Jaskinii Prawdy). Król Raynor i Królowa Mayla bardzo go kochają.W odcinku 3 Sezonu 3 zasypiają w w wyniku trucizny Lorda Drakona.Pod koniec sezonu udało się ich w końcu wybudzić.Przytulili swojego ukochanego syna.

Yuko

Najbardziej jest jednak związany z Yuko, którą zna już od dzieciństwa. W 1 sezonie nie odwzajemnia jej żadnych uczuć. Jednakże w drugim i trzecim sezonie widać że poświęca jej dużo uwagi, więcej niż Mii. Można powiedzieć że zaczął odwzajemniać jej uczucia.

Shipp

Mia, Mo i Yuko w 2 sezonie

Mia

Z Mią również się przyjaźni, ale w 1 sezonie nie przyznaje się, że się w niej zauroczył. Bardzo zależy mu na dziewczynie.

Onchao

Onchao jednak wcale nie zwraca uwagi na elfa, chociaż go lubi. Jest jednak nieufny wobec niego, tak samo jak Lyria. Oba jednorożce zdecydowanie wolą przyjaźnić się tylko z Mią i darzą ją ogromnym zaufaniem.

Simo

Na początku odcinka "Pióro Ojca" Yuko gadała o nim bez końca, po chwili przybyła Mia i rozmawiali, w końcu dziewczyna powiedziała "Ale musisz przyznać że miło jest mieć u boku silnego elfa", Mo bardzo się oburzył. Ale kiedy bliżej poznał Simo,to od razu go polubił.

Wygląd

Włosy księcia Mo są bardzo krótkie,wiele kosmyków odstaje od reszty. Jego oczy też są fioletowej barwy. To dosyć wysoki chłopiec.Ubiera się strój koloru czerwonego w koła różnej wielkości.Pod ubraniem nosi granatowe chłopięce majtki. Co ciekawe, jego mama ma brązowe włosy i oczy, on jednak ma czarne krótkie włosy.

Charakter

Mo jest bardzo odważnym elfem, lecz bardzo boi się żab. Jest dość przyjacielski i stara się bronić Centopii. Czasami jest zarozumiały i zbyt pewny siebie. 

Ciekawostki

  • Na początku nie wierzył Mii, że Trąbtus jest nową nadzieją Centopii.
  • Panicznie boi się żab (Zasuszony las). 
  • Dobrze posługuje się wodnym błyskiem.
  • Świetnie lata i bardzo dobrze zna różne sztuczki.
  • Jest synem królowej Mayli oraz księciem Centopii i elfów.
  • Zna Yuko już od dzieciństwa.
  • Według Yuko jest bardzo uparty.
  • Mo niczego się nie boi oprócz żab,jednak Mia postanowiła mu pokazać, że żaby wcale nie są tak strasznymi stworzeniami.
  • Książe uważa, że wszystkie zwierzęta go uwielbiają ale kot Ziggo podważył jego teorie (Odcinek 8 "Wolny dzień Ziggo").
  • Według Mii i Yuko chłopak ma idealny nos.
  • W 3 i 4 sezonie, odwzajemnia uczucia Mii.Pod koniec 7 odcinka 4 serii Mo postanawia pocałować Mię.W Kolejnych odcinkach zostają już parą.

Filmy z udziałem Mo

Mo in action00:30

Mo in action

Mo vs Onchao00:35

Mo vs Onchao

Galeria

Lubisz Mo?
 
148
 
15
 
18

Ankieta stworzona dnia kwi 27, 2014, o godzinie 11:36.
Oddanych głosów: 181