Fandom

Mia i ja Wiki

Królowa Mayla

261stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Królowa Mayla jest bardzo młoda.Ma już 41 lat.żona króla Raynora,władcy Centopii a także Mamą Mo.Razem ze swoim mężem Raynorem i synem księciem Mo mieszka w pałacu elfów.Panuję całkiem bardzo dobrze w swoim państwie.

Królowa Mayla u la la.png

Rodzina

Królowa Mayla ma królewskiego syna razem ze swoim mężem, królem Raynorem księcia Mo. Bardzo go kocha.w sezonie 3 królowa urodzi drugiego synka i da mu na imię Sammy.

Cechy

Królowa Mayla jest bardzo miłą żoną króla Raynora a także bardzo troskliwą mamą Mo.Bardzo kocha swojego syna.Uczy go królewskiej etykiety.Po za tym Mayla jest bardzo miła.W serialu występuję jako ładna kobieta.Pewnym odcinku widzimy jak królowa lata i walczy z Mankulusami.W 2 Sezonie była wraz z mężem Raynorem na wyspie Rixela zwanej Funtopią.Była tam pierwszy raz w odcinku 1.Bardzo podobała się wyspa Rixela.W Trzecim sezonie.Była ze swoim synem na wakacjach.Ubrała się w złote bikini i złote sandały na obcasie.W Pewnym odcinku sezonu 3 dowiedziała się że jest w ciąży.Urodziła pięknego syna.Dała mu na imię Sammy.Bardzo kocha swoich synów.Jeden urodził się w 2000 roku.Sammy zaś urodzi się już w sobotę 2 czerwca 2017.Jednak w czerwcu jej mąż już umiera na zawał serca.Ona zostaję sama i wychowuję swoich synów.Potem żeni się z nowym władcą Centopii.Jest nim Król Piotr.

Wygląd i Ubiór

Królowa ma dosyć długie brązowe włosy spięte w niedużego koka.Nosi na nich złotą koronę.Ubiera się tylko w piękną błyszczącą długą,złotą sukienkę bez rękawów w złoto żółto czerwono niebiesko granatowe paski.Na stopach ma wysokie złote szpilki na długich i dość wysokich obcasach.Cycki są duże i okrągłe.Ma na nich złoty stanik na czarnych ramiączkach.Jego miseczki są w niebiesko czerwone prostokąty.Jednak na pupie nosi czarne majtki.w uszach ma złote kolczyki.Na szyi ma złoty ''kołnierz''.Pod nim nosi złoty naszyjnik ozdobiony dużym czerwonym klejnotem.Na jej widać lekki makijaż lekki makijaż.Usta pomalowane są czerwoną szminką.na rękach ma złote metalowe bransoletki.Rzęsy pomalowała czarnym tuszem.

Król i królowa centopia.jpg

Królowa Mayla z Królem Raynorem na polanie

Mia-and-me-Die-Koenigsfamilie.png

Królowa Mayla z synem Mo i mężem Raynorem

Fauny w zamku hihi.jpg

Fauny w zamku, królowa jest przerażona

Phuddle onchao i krolowa 26.jpg

"Strzeżcie go jak źrenicy oka"- królowa do Phuddle'a i Onchao

Mia-and-me-Familie.jpg

Od lewej; Yuko, Mo, król Raynor, królowa Mayla

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Królowa Mayla

Więcej z Fandomu

Losowa wiki