FANDOM

Królowa Mayla jest bardzo piękną 41 letnią Kobietą.żona króla Raynora,władcy Centopii a także Mamą Mo.Razem ze swoim mężem Raynorem i synem księciem Mo.Mieszka w pałacu elfów.Panuję całkiem bardzo dobrze w swoim państwie.

Królowa Mayla u la la

Rodzina

Królowa Mayla ma królewskiego syna razem ze swoim mężem, królem Raynorem księcia Mo. Bardzo go kocha.w sezonie 4 królowa zaadoptowała elfkę o imieniu Varia.

Cechy

Królowa Mayla jest bardzo miłą żoną króla Raynora a także bardzo troskliwą mamą Mo.Bardzo kocha swojego syna.Uczy go królewskiej etykiety.Po za tym Mayla jest bardzo miłą osobą.W serialu to jedyna kobieta w królestwie elfów.Pewnym odcinku widzimy jak królowa lata i walczy z Mankulusami.W 2 Sezonie była wraz z mężem Raynorem na wyspie Rixela zwanej Funtopią.Była tam pierwszy raz w odcinku 1.Bardzo podobała się wyspa Rixela.W Trzecim sezonie.Była ze swoim synem na wakacjach.Ubrała się w złote bikini i złote sandały na obcasie.W Pewnym odcinku sezonu 4 dowiedziała się że jest w ciąży.Urodziła pięknego syna.Dała mu na imię Sammy.Bardzo kocha swoich synów.Jeden urodził się w 2000 roku.Sammy zaś urodzi się już w piątek 2 czerwca 2017.Jednak 17 września 2016 jej mąż już umiera na zawał serca.Ona zostaję sama i wychowuję swoich synów.Potem żeni się z nowym władcą Centopii.Jest nim Król Piotr.W Pewnym odcinku się też przeprowadzają do nowego pałacu.W odcinku 15 serii 2 poznała elfkę Varię.Potem zaopiekowała się nią.Urządziła też dla niej komnatę.Jest bardzo piękna.Świetnie lata i panuję w Centopii.Jest najładniejszą elfką w całej Centopii.Bardzo uwielbia swoich poddanych.Często uczy księcia Mo królewskiej etykiety.Chłopak jednak tego nie cierpi.Mayla urodziła się prawdopodobnie w 1976 roku.Jej rodzice zmarli gdy miała tylko 13 lat czyli w 1988 roku.W Centopii mieszka już od 1999 roku.

Wygląd i Ubiór

Królowa ma dosyć długie brązowe włosy spięte w koka.Nosi na nich złotą koronę.Ubiera się w piękną błyszczącą złotą suknię bez rękawów w złoto żółto czerwono niebiesko granatowe paski.Dół sukni to spódnica.Na stopach nosi złote wysokie szpilki na wysokich obcasach.Na cyckach ma złoty stanik na czarnych ramiączkach w złoto niebiesko czerwone prostokąty.Jednak na pupie nosi czarne majtki.w uszach ma złote kolczyki.Na szyi ma złoty ''kołnierz''.Pod nim nosi złoty naszyjnik ozdobiony dużym czerwonym klejnotem.Na jej twarzy widać lekki makijaż lekki makijaż.Usta pięknie wymalowane czerwoną szminką.na rękach ma złote metalowe bransoletki.Rzęsy pomalowała czarnym tuszem.

Król i królowa centopia

Królowa Mayla z Królem Raynorem na polanie

Mia-and-me-Die-Koenigsfamilie

Królowa Mayla z synem Mo i mężem Raynorem

Fauny w zamku hihi

Fauny w zamku, królowa jest przerażona

Phuddle onchao i krolowa 26

"Strzeżcie go jak źrenicy oka"- królowa do Phuddle'a i Onchao

Mia-and-me-Familie

Od lewej; Yuko, Mo, król Raynor, królowa Mayla

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Królowa Mayla