FANDOM

Królowa Mayla u la la (1)

Królowa Mayla - małżonka Króla Raynora, matka księcia Mo, a także królowa Centopii.Urodziła się 27 września 1976 roku.Mieszka ze swoim synem i mężem w pałacu elfów.

Wygląd i Strój

Ma bardzo długie brązowe włosy spięte w podłużny, elegancki kok. Na głowie nosi złotą koronę. Królowa ubiera się w długą złotą suknię bez rękawów, na której naszyte są złoto-żółte trójkąty i fioletowo-zielono-czerwone paski. Na piersiach ma złoty stanik w niebiesko-czerwone prostokąty, a na stopy wkłada złote buty na obcasach w tym samym kolorze co suknia.Biżuteria królowej pasuje kolorem do reszty stroju: szyję Mayli zdobi ''kołnierz'', pod którym jest ukryty piękny naszyjnik z czerwonym klejnotem, zaś w uszach nosi kolczyki. Na pięknej twarzy elfki można dostrzec lekki makijaż: usta umalowane są czerwoną szminką, a rzęsy pociągnięte czarnym tuszem.

Królowa jest bardzo mądrą i ciepłą osobą.Kocha swojego syna Mo, zamierza wychować go na dostojnego księcia Centopii. Dba też o dobro wszystkich Mieszkańców Centopii, bardzo przyjaźnie odnosi się do tamtejszych stworzeń, z pobłażaniem traktuje nawet bardzo kłopotliwego Phuddle'a. Mayla sprawia wrażenie bardzo młodej, jednak jest starsza od wszystkich elfów. To dumna i dostojna postać, jednak potrafi się bawić - na przykład na wakacjach z rodziną. Królowa potrafi też zachować zimną krew w razie niebezpieczeństwa i bronić swojego ludu. Czasem wpada w tarapaty: w odcinku trzecim sezonu trzeciego zapada z mężem w magiczny sen w wyniku działania trucizny Lorda Drakona i dopiero pod koniec sezonu udaje się ich obudzić. Mayla przytula wtedy syna wraz z mężem, z czego można wnioskować, że nie okazuje mu uczuć często, za to każda taka chwila jest powodowana szczerymi uczuciami i ważna dla obojga.

  • Nie ma wątpliwości, że królowa kocha swojego syna, jednak nie okazywała mu czułości zbyt często: nie przytulała go na pożegnanie, nigdy nie pocałowała.
  • Królowa bardzo dobrze zna królewską etykietę dlatego uczy niej swojego syna księcia Mo. Pierwsza taka lekcja miała miejsce w odcinku 8 pierwszej serii.
  • W odcinku piętnastym zachorowała na Gryfią Grypę. Na szczęście pod koniec odcinka podano jej leczniczą herbatę z Żakardowej Trawy i od razu wyzdrowiała.

Galeria

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Królowa Mayla

Więcej z Fandomu

Losowa wiki