FANDOM

Królowa Mayla u la la (1)

Królowa Mayla - 41 letnia Kobieta.pierwsza żona Króla Raynora oraz mama księcia Mo, a także królowa Centopii.Urodziła się 27 września 1976.Mieszka w pałacu elfów wraz z księciem Mo i królem Raynorem.

Wygląd i Strój

Ma bardzo długie brązowe włosy spięte w podłużnego eleganckiego koka.Na głowie nosi złotą koronę.Królowa ubiera się w długą złotą suknię bez rękawów, na której naszyte są złoto-żółte trójkąty i fioletowo-zielono-czerwone paski. Na piersiach ma złoty stanik w niebiesko-czerwone prostokąty, a na stopy wkłada wysokie złote buty na obcasach w tym samym kolorze co suknia.Biżuteria królowej pasuje kolorem do reszty stroju: szyję królowej zdobił ''kołnierz'', pod którym jest ukryty piękny naszyjnik z czerwonym klejnotem, zaś w uszach nosi srebrne kolczyki.Na pięknej twarzy elficy można dostrzec lekki makijaż: usta umalowane są czerwoną szminką a rzęsy pociągnięte czarnym tuszem.

Królowa jest bardzo mądrą i ciepłą osobą.Bardzo kocha syna,zamierza wychować go na dostojnego księcia Centopii.Jednak bardzo go rozpuściła.Cały czas uczy go królewskiej etykiety. Dba też o dobro wszystkich swoich poddanych bardzo przyjaźnie odnosi się do tamtejszych stworzeń, z pobłażaniem traktuje nawet bardzo kłopotliwego Phuddle'a.Królowa sprawia wrażenie bardzo młodej elfki, jednak jest o wiele starsza od wszystkich elfów.Jest dumną i dostojną postacią, jednak potrafi się bawić - na przykład na plaży ze swoją rodziną.Ubrała tam na siebie złote bikini i złote sandały na koturnie.Królowa potrafi również zachować zimną krew w razie niebezpieczeństwa i bronić swojego syna.W odcinku trzecim sezonu trzeciego zapada z mężem w magiczny sen w wyniku działania trucizny Lorda Drakona i dopiero pod koniec sezonu udało się ich obudzić.Królowa przytuliła wtedy syna wraz z mężem, z czego można wnioskować, że nie przytula go tak często.W 4 sezonie będą urodziny księcia Mo.Królowa dała księciu Mo prezent urodzinowy.Był to zestaw wodnych błysków.Pod koniec 7 odcinka serii 4.Zaszła w ciążę i będzie miała już córeczkę.Da jej na imię Natalia.Bardzo kocha swoją rodzinę.W sezonie 4 po śmierci Króla Raynora.Mayla żeni się z nowym władcą Centopii.Jest nim Król Piotr.

  • Mayla bardzo kocha Mo.Jednak nie okazuję chłopcu swojej czułości tak często np:nigdy nie przytulała go na pożegnanie oraz nie dała mu wcale buziaka.
  • Królowa bardzo dobrze zna królewską etykietę dlatego uczy niej swojego syna księcia Mo. Pierwsza taka lekcja miała miejsce w odcinku 8 pierwszej serii.
  • W odcinku piętnastym zachorowała na Gryfią Grypę. Na szczęście pod koniec odcinka podano jej leczniczą herbatę z Żakardowej Trawy i od razu wyzdrowiała.

Galeria

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Królowa Mayla