Fandom

Mia i ja Wiki

Królowa Mayla

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Królowa Mayla to 40 letnia Kobieta.żona króla Raynora,władcy Centopii a także Mamą Mo i dziewczyny o imieniu Varia .Razem ze swoim mężem Raynorem i dziećmi mieszka w pałacu elfów.Panuję całkiem bardzo dobrze w swoim państwie.

Królowa Mayla u la la.png

Rodzina

Królowa Mayla ma królewskiego syna razem ze swoim mężem, królem Raynorem księcia Mo. Bardzo kocha go.Ma też córkę o imieniu Varia

Cechy

Królowa Mayla jest bardzo mądrą doradczynią Króla Raynora.Jest miła i zawsze gotowa bronić Mo przed niebezpieczeństwem.Bardzo kocha syna.Uczy go królewskiej etykiety.Po za tym Mayla jest bardzo ładna i miła.Jest już dorosłą kobietą.W Pewnym odcinku widzimy jak królowa lata i walczy z Mankulusami.W 2 Sezonie była wraz z mężem Raynorem na wyspie Rixela zwanej Funtopią.

Wygląd i Ubiór

Królowa posiada długie brązowe włosy spięte w średniej wielkości koka.Nosi na nich złotą koronę.Ubiera się w piękną długą,złotą sukienkę bez rękawów w złoto żółto czerwono niebiesko granatowe paski.Na stopach ma wysokie złote szpilki.Ma duże cycki.Ma na nich złoty stanik w złoto niebiesko czerwone prostokąty.Jednak na pupie nosi czarne majtki.w uszach ma złote kolczyki.Na szyi ma złoty ''kołnierz''.Pod nim nosi złoty naszyjnik ozdobiony czerwonym klejnotem.Na jej twarzy jest lekki makijaż.Usta pomalowane są czerwoną szminką.na rękach ma złote metalowe bransoletki.Rzęsy pomalowała czarnym tuszem.Paznokcie u stóp pomalowane ma czerwonym lakierem.

Król i królowa centopia.jpg

Królowa Mayla z Królem Raynorem na polanie

Mia-and-me-Die-Koenigsfamilie.png

Królowa Mayla z synem Mo i mężem Raynorem

Fauny w zamku hihi.jpg

Fauny w zamku, królowa jest przerażona

Phuddle onchao i krolowa 26.jpg

"Strzeżcie go jak źrenicy oka"- królowa do Phuddle'a i Onchao

Mia-and-me-Familie.jpg

Od lewej; Yuko, Mo, król Raynor, królowa Mayla

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Królowa Mayla

Więcej z Fandomu

Losowa wiki