FANDOM

Królowa Mayla jest żoną króla Raynora,władcy Centopii a także Mamą księcia Mo.Mieszka ze swoim mężem i synem w pałacu elfów.Ma 42 lata.Urodziła się w 1976 roku.

Królowa Mayla u la la

Rodzina

Królowa Mayla ma królewskiego syna razem ze swoim mężem, królem Raynorem księcia Mo.W Pewnym odcinku sezonu 3 jej córką zostanie elfka Varia.Bardzo kocha swoją rodzinę.

Cechy królowej

Królowa Mayla jest bardzo mądrą doradczynią Króla Raynora.Jest miła i zawsze gotowa bronić Mo przed niebezpieczeństwem.Bardzo kocha syna.Uczy go królewskiej etykiety.Po za tym Mayla jest bardzo ładna i miła.Jest to też dorosła kobieta.W Pewnym odcinku widzimy jak królowa lata i walczy z Mankulusami.Jej mąż umiera sezonie 4.Po jego śmierci.Mayla postanowiła ożenić się po raz drugi.Jej drugi mąż jest drugim władcą Centopii.

Wygląd i Ubiór

Mayla ma długie brązowe włosy,spięte w koka.Nosi na nich złotą koronę.Ubiera się w długą złotą suknię bez rękawów w złoto żółto czerwono niebiesko granatowe paski.Na stopach ma wysokie złote buty na obcasie.Ma duże cycki.Ma na nich złoty stanik w złoto niebiesko czerwone prostokąty.Jednak na dupie nosi czarne majtki.w uszach ma złote kolczyki.Na szyi ma złoty ''kołnierz''.Pod nim nosi złoty naszyjnik ozdobiony czerwonym klejnotem.Na jej twarzy jest niemocny makijaż.Usta pomalowane są czerwoną szminką.na rękach ma złote metalowe bransoletki.

Król i królowa centopia

Królowa Mayla z Królem Raynorem na polanie

Mia-and-me-Die-Koenigsfamilie

Królowa Mayla z synem Mo i mężem Raynorem

Fauny w zamku hihi

Fauny w zamku, królowa jest przerażona

Phuddle onchao i krolowa 26

"Strzeżcie go jak źrenicy oka"- królowa do Phuddle'a i Onchao

Mia-and-me-Familie

Od lewej; Yuko, Mo, król Raynor, królowa Mayla

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Królowa Mayla