Fandom

Mia i ja Wiki

Król Raynor

261stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Król Raynor

Król Raynor r r.png

Król

Raynor jest 46 letnim mężczyzną.Urodził się 16 listopada 1970 roku Mieszka wraz ze swoją żoną, królową Maylą i pasierbem, księciem Mo w pałacu elfów. Jest bardzo miłosiernym Władcą Centopii.

Rodzina

Jego żona to Królowa Mayla a pasierb książe Mo.

Cechy

Kiedyś Raynor był jednym z najdzielniejszych wojowników w Centopii. Jest bardzo mądry i stara się przewidywać siły Panthei. Odważny elf jest zawsze gotów bronić swoich poddanych i rodzinę.

Charakterystyka

Jego włosy są bardzo krótkie. Na nich widnieje złota korona, przypominająca rzymską, starożytną koronę z liści laurowych. Jego oczy są brązowe. Na jego ciele widnieje długa szata, do ziemi. Ma kolor złoty, pokrywają ją wszelakie wzory, głównie prostokąty w różnych obwódkach. Na jednej z rąk widnieje szeroka bransoleta. Na stopach Król Raynor nosi duże złote buty na podeszwach.

Raynor jest przyjacielskim i bardzo miłym elfem. Zgodził się na zamieszkanie Onchao w jego pałacu. Troszczy się o poddanych.Jest dobrym królem, w razie potrzeby, gotów jest bronić Centopii.

Ciekawostki

  • Niestety król jako jedyny mieszkaniec Centopii nie może latać, a zatem zwykle pozostaje w zamku. Z balonowego tronu, może spoglądać na swoje królestwo.
  • Gdy był młody uważano go za najdzielniejszego i najlepszego wojownika w Centopii.
  • Ma żonę i pasierba czyli królową Maylę i księcia Mo.
  • Na początku nie chciał Mii uwierzyć w moc Trąbtusa.

Galeria

 Ankieta

Czy Lubisz Króla Raynora?
 
35
 
12
 
10

Ankieta stworzona dnia lip 30, 2014, o godzinie 08:18.
Oddanych głosów: 57

Więcej z Fandomu

Losowa wiki