Fandom

Mia i ja Wiki

Konkurs na Księżniczkę Pąsowego Kwiatu

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Konkurs na księżniczkę Pąsowego Kwiatu - konkurs dla elfic, podczas którego walczą o ową koronę i (przede wszystkim) uznanie księcia Mo. Wiele dziewcząt na tę okazję wymyślnie się maluje i ozdabia swoje ubrania wszelakimi kwiatami.

Zasady

Każda z uczestniczek musi mieć wplecione we włosy tęczowe kwiaty. Podczas wyścigu nikt nie może im pomóc. Wszystkie zadania trzeba bezbłędnie wykonać. Na koniec księżniczkę wybiera książe Mo. Jeśli elfica się pomyli (np. książka spadnie), można ją uważać za potencjalną przegraną. Uczestniczka musi mieć wdzięk, spryt i dobrego cela.

Tor Przeszkód - konkurencje

Tor przeszkód składa się z trzech części;

Pierwsza

Pierwsza część polega na przeleceniu przez trzy obręcze w wymyślny i zgrabny sposób.

Druga

Trzeba nadal wewnątrz obręczy trafić wodnym błyskiem w trzy tarcze, najlepiej w sam środek.

Trzecia

Trzecia część polega na  przejściu po wąskiej ławce z kilkoma książkami na głowie. Żadna z książek nie może spaść.

Korona

Korona jest w odieniach koloru różowego. Składa się z kilku różowych słoneczników różnej wielkości. Środki kwiatów są ciemniejsze, zać drobne płatki- jaśniejsze.

Yuko - Księżniczka Pąsowego Kwiatu (wideo-relacja)

Mia and me - Yuko at the Blushflower Princess Competition01:32

Mia and me - Yuko at the Blushflower Princess Competition

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki