Fandom

Mia i ja Wiki

Klepsydra młodości Panthei

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Klepsydra - to klepsydra młodości stworzona najprawdopodobniej przez samą Pantheę.

Zemsta 2.jpg

Pantea i jej klepsydra

Wygląd

Klepsydra jest niebieska i bardzo duża. Ma złote podstawy. Bije od niej światło. Jest wykonana ze szkła. Cały czas Panthea trzymała ją na ogniu. Jest bardzo ładnym przedmiotem magicznym.

Działanie

Klepsydra stworzona była po to, aby odmierzać upływające życie Panthei. Może ona jednak dawać jej wieczną młodość. Nie robi tego jednak od siebie. Cały czas musi być podgrzewana ogniem z drewna Zasuszonego Lasu. Panthea wrzuca do niej rogi jednorożców. Róg po wpadnięciu do klepsydry rozpada się w kwadraciki, a gdy wpadnie do wąskiego przejścia w klepsydrze, przybiera kształt piasku. W drugiej komorze klepsydry zamienia się on w zielonkawy dym, który odmładza Pantheę, poprzez dostanie się do otworów na oczy w jej masce. Jednak paliwo ze zwykłego rogu jednorożca nie starcza na długo. Jedynie złoty róg Onchao jest w stanie na zawsze zasilić klepsydrę.

Historia

Niewiadomo skąd się pojawiła.Prawdopodobnie to Panthea ją zrobiła. Klepsydra pojawia się już w 1 odcinku. Występuje w tle, gdy Gargona rozmawia z królową. Moc trąbtusa sprawia, że klepsydra rozpada się i pęka. W odcinku 26 na zawsze została unicestwiona.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki