FANDOM

Joanna Genovese
Ciocia-Mii-profilowe.png
Imię/Nazwisko Asia Genovese
Wiek 35 lat
Gatunek Człowiek
Płeć Kobieta
Znaki szczególne Czarne włosy z kokiem,Czarna marynarka spódnica,wysokie czarne szpilki czarny stanik na ramiączkach i srebne kolczyki w uszach
Rodzina Mia (siostrzenica) Renzo Genovese (ojciec
Przyjaciele Brak
Joanna Genovese - prawdopodobnie ciocia Mii i jej prawna opiekunka od czasu śmierci rodziców nastolatki.Prawdopodobnie urodziła się w 1981 roku.

Charakterystyka

Joanna to Ciocia Mii.Jest wysoka. Ma czarne długie włosy spięte w koka. Nosi srebrne kolczyki. Ubiera się w czarną sukienkę z czarną spódnicą i czarne rajstopy, do tego czarne wysokie szpilki.Na piersiach ma czarny stanik.nosi też czarne majtki.Pojawiła się jednak tylko w odcinkach 1 i 26.w pierwszym odcinku widzimy jak przywiozi Mię do szkoły z Internatem.potem w odcinku 26 też się pojawiła ale przyjechała po Mię.potem już nigdy się nie pojawiła w serialu.Kobieta ma już najprawdopodobniej 35 lat.Jest bardzo miła.Z Tego co widać w serialu jest naprawdę ładna i miła.

W serialu

Ciotka Mii jest postacią trzecioplanową. Występuje w zaledwie dwóch odcinkach w 1 sezonie; 1 i 26. Z tego co widać w serialu, jest bardzo miła.

Ewentualna praca, bądź po prostu błąd

Co ciekawe, kilka razy Joanna pojawiła się w jako nauczycielka polskiego i prawdopodobnie pracuje w szkole,bądź po prostu zabrakło niestety aktora na tę rolę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki