FANDOM

Icon uni wasser.png
Jednorożec Wody jest jednym z jednorożców czterech żywiołów. To strażnik wszystkich wód w Centopii. Mieszka w Grocie Narodzenia. Pomaga ciężarnym jednorożcom rodzić w swojej grocie.

Umiejętności

Potrafi stworzyć wielkie jezioro, umie pływać. Z jego rogu wytryska nieskończona ilość wody. Porozumiewa się sonarem. 

Wygląd

Jednorożec wody jest koniem wodnym, ma rybią dolną połowe ciała i łuski. Jego róg jest długi, zielony, a umaszczenie jednorożca jest zielone, od spodu jaśniejsze. Jego oczy są niebieskie. Mimo tego, iż mieszka w wodzie, posiada uszy. Ma także brwi.

Ciekawostka

  • Prawdopodobnie jest jedynym jednorożcem, który może pływać.
  • Nie posiada kopyt, tylko błony i ogon.
  • Z jej rogu może tryskać woda.
  • W jej grocie rodzą się wszystkie źrebaki.
  • Jest ulubionym jednorożcem żywiołu Mii o czym dowiadujemy się z magazynu nr 3 na 2014r.
  • Gdy używa mocy, jego róg staje się złoty.
  • Najbardziej lubi Jednorożca Ziemii.

Profil

Jednorożec Wody
Woda-PL-637.jpg

Imię Jednorożec Wody
Płeć Klacz
Szczególne fizyczne znaki Pół jednorożec, pół ryba.
Sczególne umiejętności Jednorożec wody jest mistrzem swojego żywiołu. Potrafi oddychać pod wodą, kontrolować powodzie i tworzyć masywne fale przeciwko brzegu. Ponadto jest opiekunem Groty narodzenia jednorożców. Ilekroć źrebak się rodzi, Jednorożec Wody ogląda i pomaga, kiedy występują problemy. Tak jak reszta jednorożców żywiołów, jednorożec wody jest przodkiem wszystkich jednorożców. 
Stado, do którego należy Stado Żywiołów
Ulubione pastwisko w Centopii Brzeg Groty narodzenia, w północnej pustynnej części Centopii.
Najlepszy przyjaciel wśród jednorożców Wszystkie trzy jednorożce żywiołów, ale specjalnie Jednorożec Ziemi
Co kocha robić Jednorożec wody kocha pluskać w wodzie. Podobnie jak delfin, wyskakuje z wody i robi salta.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki