Fandom

Mia i ja Wiki

Jednokordeon

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Jednokordeon - kolejny niewydarzony instrument fauna Phuddle'a. Pojawia się w odcinku pt. "Faun grajek".

Przeznaczenie

Phuddle zbudował jednokordeon, jako instrument "wabik" na jednorożce. Jednak one uciekały i wynalazek zawiódł. Nawet Onchao nosił słuchawki, aby nie słyszeć monotonnego jazgotu grajka. Jednak jednokordeon mógł służyć jako pojazd fauna. W jego wnętrzu mógł schować się jedynie dwunastoletni elf.

Działanie

Jednokordeon miał wabić jednorożce. Jednak okazało się, że wabi mankulusy! Muzyka fauna sprawia, że stworzenia te "tańczą" do rytmu muzyki i są całkiem jak marionetki, poprzez co stają się całkiem niegroźne i nieszkodliwe. Panthea ani Gargona nie wpadły w "trans" lecz Panthea chciała zdobyć instrument, ponieważ zauroczyła się "cudownym" dźwiękiem instrumentu.

Wygląd

Instrument jest głównie koloru czerwonego, jednak kominy są fioletowe, niebieskie. Ma kółka i klawisze; białe i czerwone. Z kominów podczas gry wylatuje para. We wnętrzu pojazdu można się schować. Jednokordeon jest okrągły. Jak wszystko w Centopii, pokryty jest różnymi ozdobnymi wzorami.

Klipy

Phuddle odjeżdża00:46

Phuddle odjeżdża

Mia and me - Phuddle hypnotisiert die Muncs00:41

Mia and me - Phuddle hypnotisiert die Muncs

Jednokordeonowa galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki