Fandom

Mia i ja Wiki

Graficzne efekty

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Apple-for-Onchao-Mia-Yuko-Mo-and-me-h454.jpg
Artykuł w trakcie tworzenia! Edycje zabezpieczono, tylko dla administracji!

W serialu pełno graficznych efektów.

Tytuł

Tytuł-odcinka.png

Tytuł odcinka pojawia się po openingu. Najpierw obraz zabarwia się na fioletowo, potem pojawiają się blade wzory o nieco ciemniejszym odcieniu. Później pnącza "malują" złoto-różową ramję o nieregularnym kształcie. Następnie pojawia się na niej tytuł odcinka - napis również jest barwy fioletowej. Na koniec ramka znika, "rozwiązując się". Pojawiają się wtedy kwiaty - oczywiście w odcieniach różu i fioletu. 

Wzory

Mia and me Mia Internat Ornamente-Kopie.jpg

W realnym świecie, np. gdy odcinek się zaczyna, widzimy różne wzory kwiatowe i nie tylko. Są one różńobarwne. Na końcu odcinek też jest zatrzymany, a otrzymane zdjęcie Mii zostaje uwieńczone różnymi kwiatowymi wzorami lub pnączami, oczywiście w odcieniach różu, fioletu lub po prostu koloru morsko-zielonego. 

Czasami pojawiają się pojedyncze kwiaty, np. w odcinku 10 .

Komiksowe Postacie

Niejednokrotnie obok naszych bohaterów siedzących zwyczajnie, pojawiają się komiksowe "ludziki", które 

Mia-character-centopia.jpg

Kliknij by powiększyć

ilustrują emocje, odczucia lub intencje bohaterów. Np. w odcinku 1 Mia , która ciągnie kulę więzienną, Paula z anielskimi skrzydełkami, ale złotymi rogami. I w końcu słynny "diabełek" Violetty . Jest też Vincent , który ilustruje swoje pomysły.

Komiksowe postacie mają wielkie oczy i małe źrenice oraz małe ręce i nogi. Natomiast głowy są duże!

komiksowa Mia

Mia-centopia-character.jpg
Mia-real-character.jpg
Komiksowa Mia to ubrana zwykle w szkolny mundurek (wyjątek np. w odcinku 1) dziewczyna o pofalowanych, długich, brązowych włosach. Czyli tak jak rzeczywista Mia . Często ilustruje uczucia swojej odpowiedniczki. Np, gdy ciągła więzienną kulę, albo chodziła od kąta do kąta niecierpliwym krokiem. 

W dwóch odcinkach pojawiła się komiksowa Mia z Centopii

komiksowy Vincent

Vincent elf.jpg

Kliknij by powiększyć

Komiksowy Vincent to ludzik o fioletowych, poukładanych na gładko włoach. Zwykle ubrany w szkolny mundurek. Również ma duże oczy. Zwykle opisuje myśli lub po prostu uczucia swojego odpowiednika.

Raz pojawił się Vincent w Centopii . Był to odcinek 10 , gdy chłopak chciał zobaczyć cudowną krainę na żywo, a nie poprzez wyobraźnię i obrazki w księdze .

Komiksowa Paula

Paula-i-komiksowa-Paula.png

Komiksowa Paula ma dużo jaśniejsze włosy niż jej realna odpowiedniczka - są one złote. Często widzimy ją z anielskimi skrzydłami i aureolą oraz w złotej, wzorzystej szacie. Jeden raz pojawiła się ze skrzydłami, którym towarzyszyły rogi. Tak samo jak reszta postaci komiksowych, ma duże oczy i nieproporconalne ciało. Komiksowa Paula odwzorowuje zamiary, intencje bądź po prostu uczucia swojej odpowiedniczki.

Komiksowa Violetta

Ogień-Violetta-obóz.png
Graficzna-Violetta-obóz.png
Tylko w jednym odcinku (16) pojawiła się realistyczna komiksowa Violetta. W reszcie odcinków pojawia się natomiast czerwony diabełek, który odwzorowuje Violettę i jej zamiary...

W drugim sezonie serialu też ukazuje się diabełek , lecz po pierwszej wizycie dziewczyny w Centopii zaczyna coraz częściej pojawiać się realna dziewczyna , bądź ona jako elfica w Centopii.

Violetty-Diabeł.png

Komiksowy Phuddle

Violetta-Phuddle-przyjaciółki-paula.png

Komiksowy Phuddle pojawia się w czwartym odcinku, kiedy to Violetta wydarła Mii księgę i ujrzała fauna na ilustracji jednej z przygód głównej bohaterki w Księdze

Phuddle ma tutaj żółte białka w oczach, które są nieproporcjonalnie wielkie. Ma strasznie krótkie nóżki, a w łapce trzyma wyolbrzymionego Trąbtusa. 

Komiksowy Onchao

Onchao tylko w jednym odcinku pokazał się komiksowo. Był to odcinek 26 "Koniec Epoki" , gdzie Paula mówi: "Latałaś na skrzydlatym jednorożcu. To było niesamowite!" - wtedy pojawiają się komiksowi : Mia i Onchao . Mia dosiada jednorożca . Komiksowy jednorożec często pojawia się w 2 sezonie gdy Mario wypytuje Mię o to gdzie znika , lub na jakich koniech ona jeździła gdy rzekła do Saphira " Radzisz sobie nawet bez skrzydeł ! " , oraz gdy dziewczyna wyznaję mu prawdę .

Komiskowy Mo

Pojawia się pod koniec serialu - w odcinku 25. Oraz czasami w 2 sezonie . 

Więcej w Fandom

Losowa wiki