FANDOM

Gargona- generał mankulusów , na posługach u Panthei. Po jej pokonaniu uwięziona na wyspie. Współpracowała z Rixelem po jego przybyciu do Centopii.Od sezonu 3 współpracuje również z Daxsem. 

MM 122 AN-Still 09

Gargona

Służba u Panthei

Gargona dowodziła armią żołnierzy zwanych Mankulusami które należą do królowej Panthei. Często obrywało jej się od pani za nie wykonanie poleceń. Sama Gargona również nie cierpiała królowej, za jej plecami nazywała ją starą wiedźmą oraz krytykowała jej działania, jednocześnie starając jej się schlebiać. W rzeczywistości naprawdę marzyła o zajęciu jej miejsca.Niestety Panthea jednak twierdziła, że jest najgorszym generałem. Po klęsce w Kraterze Elfów razem z królową wróciła do Zamku Panthei. Jednak, gdy próbowała obronić zamek, smok Błękitny chwycił ją i odleciał w góry, gdzie wypuścił ją nad szczytem.Potem jednak Gargona sama wydostała się z pułapki i rozpoczęła tułaczkę po Centopii.Pojawia się też w każdym odcinku 3 sezonu.Razem ze złym elfem Daxem próbują schwytać siostrę Onchao.Jednak elfy jej to niestety uniemożliwiają.

Mia and me -Panthea Gargona

Gargona i Panthea

Współpraca z Rixelem

Współpraca z Rixelem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki