FANDOM

Fano - mały ogier z leśnego stada.
Icon uni fano

Charakterystyka

Fano posiada blado-błękitną  sierść. Oczy są różowe. Kręcona grzywa jest niebieska, tak samo jak ogon. Na sierści ma koliste kształty koloru jasnoróżowego. Róg jest w kolorze perły.

Rodzina

Tylko u Fano wymieniono obydwoje rodziców. Sinette i Volo - to jego rodzice i nauczyciele.

BIO

imie:  Fano
płeć ogier 
szczególne (fizyczne) znaki jasnoniebieskia grzywa i ogon, blado-niebieskie umaszczenie w zakręcony wzór
szczególne umiejętności Jest prawdziwym przyjacielem wszystkich źrebaków, bardzo pomocnym dla innych.
stado do którego należy Leśne stado (razem ze swoim naj. przyjacielem)
jego ulubione pastwisko w Centopii Na ogół woli przebywać tam, gdzie grają inne źrebaki. Ale czasami, kiedy chce być sam, idzie do swojej małej jaskini, za wodospadem, nad Duży Staw. Nigdy nie mówi nikomu o jaskini, to jego sekret.
Najlepszy przyjaciel wśród jednorożców Fano jest przyjacielem wszystkich jednorożców ze stada, chociaż najbardziej kocha być koło Li, ponieważ tak fajnie się z nią bawi. Jego najlepszym przyjacielem jest Rahn i przeżywają razem ekscytujące przygody.
co kocha robić Skakać przez wodospad Wielkiego Stawu, razem ze swoją mamą Sinette, a później gonić za ważkami. Lubi także badać cały obszar z Rahnem, udając, że chronią stado przed intruzami.
Fano BIO WOW

Galeria