Wikia

Mia i ja Wiki

Bransoletka Mii

Komentarze16
201stron na
tej wiki

Przekierowano z Bransoletka

Magiczna bransoletka Mii to prezent od jej ojca na dwunaste urodziny. D
Mia-and-me-Armband-256x157.png
Am.jpg

Mia przenosi się do Centopii

ziewczyna dostała ją wraz z magiczną księgą "Legendy Centopii". Obydwa te przedmioty pozwalają jej przenieść się do świata Centopii.

Drzwi do świata magiiEdytuj

Mia zawsze nosi bransoletkę na prawej dłoni. Świecenie się dużego, błękitnego kryształu jest znakiem, że dziewczyna musi przenieść się do Centopii. W tym celu odczytuje z magicznej księgi elfickie runy, które pojawiają się na różowej poświacie. Wciska duży, błękitny kryształ i głośno i wyraźnie recytuje hasło. Wkrótce wokół niej pojawia się złota poświata i dziewczyna znika.

Gdy podczas wizyty w Centopii bransoletka zaczyna migać, to znak, że dziewczyna musi wrócić do rzeczywistego świata. Wciska klejnot (lub nie) i wokół niej pojawia się ta sama złota poświata, która sprawia, że Mia wraca do "naszego" świata.

Mia benutzt das Armband00:30

Mia benutzt das Armband

ŁadowanieEdytuj

Co ciekawe, Mia musi ładować swoją bransoletkę. Ładowarka wygląda dość zwyczajnie. Wystarczy, że dziewczyna nałoży bransoletkę na ładowarkę (wygląda, jakby była na ręce), a kabelek od ładowarki do kontaktu. Gdy bransoletka Mii migocze w Centopii to znak, że musi wracać do rzeczywistego świata, ale jeśli miga w rzeczywistym świecie to znak, że bateria wyładowuje się. Powodem powrotu do rzeczywistości jest to, że w Centopii jest inny czas i bransoleta po kilku godzinach centopijskich wyładowuje się. W odcinku 25 gdy się ładowała, gdyby Paula nie nacisnęła bransolety, Mia nadal byłaby w Centopii.

Bransoletka ładowarka.jpg

ładowarka

CiekawostkiEdytuj

  • Bransoletka Mii w rzeczywistym świecie jest srebrna, w Centopii zaś złota.
  • Bransoletka jest wykonana z delikatnego metalu, gdyż może się "wyginać" i dostosować do ręki Mii.
  • W odcinku ["Propozycja Panthei] Mia przeniosła się do Centopii bez bransoletki, gdyż zamigotała podczas ładowania.
  • Oficjalny art bransoletki z Centopii ma mieszaninę fioletowego i niebieskiego na dużym klejnocie, zaś w odcinkach kryształ jest jasno niebieski (bez fioletu)

  • Ładowarka jest kryształowa (wg. książki "Witaj w Centopii" z płytą DVD")
  • Bransoletka w Centopii na ręce Mii

Więcej od Wikii

Losowa wiki