Fandom

Mia i ja Wiki

Błękitny

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Błękitny
Błękitny na wykuciu blue dragon.png
Podstawowe informacje
Imię Błękitny
Gatunek Smok
Płeć Samiec
Status Żyje
Lokalizacja Jaskinia Smoków
Fizyczne informacje
Kolor oczu Żółto-czerwone
Znaki szczególne Błękitny pyszczek
Umiejętności Latanie
Relacje
Przyjaciele Mia, Yuko, Mo, Onchao, dzikie smoki
Rodzina dzikie smoki
Wrogowie Panthea, Gargona, Rixel

Błękitny - smok, który wykluł się na oczach Mii, Yuko, Mo i Onchao. Ich przyjaciel i (wielokrotnie) wybawiciel.

Charakterystyka

Błękitny jest z pozoru zwykłym smokiem. Kiedy jednak się mu przyjrzysz, zauważysz, że ma błękitny pyszczek i zielone obwódki wokół oczu. Poza tym wygląda jak zwyczajny smok. Ma na skrzydłach białe kółka. Ma żółte oczy z brązowym pigmentem. Jak każdy smok ma szpony.

Błękitny jest miłym smokiem. Gotów ugryźć jednego z członków swojego stada, aby pomóc elfom (tak zrobił w odcinku 9). Bardzo lubi Onchao, jest przyjazny. Bardzo polubił Mię. W odcinku 21 rozpoznał ją i nauczył latać pod wiatr. Błękitny jest wierny swoim przyjaciołom. Mimo iż był w niewoli Mankulusów, pomógł jednorożcom.

W odcinkach

Błękitny występuje w 3 odcinkach 1 sezonu (jeśli występuje, jest jednym z głównych bohaterów danego odcinka)

  • Odcinek 9: Elfy i Smok- tu się wykluwa i jako mały smok, pomaga elfom
  • Odcinek 21: Pod Wiatr- nauczył Mię latać
  • Odcinek 26: Koniec epoki- zniszczył furtkę zagrody jednorożców i unieszkodliwił (przeniósł na jakiś szczyt) Gargonę

historia

Błękitny był fioletowym jajkiem, które Onchao i Mo wzięli za piłkę. Błękitny wykluł się na oczach elfów i Onchao na plaży. Onchao od razu go polubił, tak samo jak Mia. Jednorożec nauczył go latać, bardzo się zaprzyjaźnili. Jednak po malca przybyły dorosłe smoki i zabrały go do swej jaskini. Wcześniej podczas walki ze smokami, elfy utraciły część trąbtusa. Błękitny miał ją podać, ale w tej samej chwili pochwycił go dorosły smok. W jaskini smoków błękitny pomógł przyjaciołom bezpiecznie przejść przez smocze korytarze, a pod koniec wydostać się z jaskini. Malec został w niej ze swoją rodziną. W odcinku 21, gdy Mia spadła na ziemię przez wiatr, Błękitny rozpoznał ją (ona dopiero po paru minutach) i zabrał do wietrznych klifów. Tam w przestworzach był celem Gargony, jednak udało mu się wymknąć. Nauczył tam Mię latać pod wiatr. W odcinku 26 pokonał mankulusa, który chciał schwytać Phuddle'a. Rozwalił też furtkę zagrody i jednorożce byly wolne. Gdy w pałacu Panthei, Grgona miała Mię na celowniku, zabrał ją i postawił na szczycie na drzewie i zostawił.  Nie wiadomo kiedy to się stało, ale w odcinku 26 okazuje się, że Błękitny należy do armii mankulusów (został schwytany na jednej z obław Mankulusów na smoki).

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki