Fandom

Mia i ja Wiki

Żarłoczne Kwiaty

257stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Wielki Kwiat - mięsożerny kwiat, który próbował pożreć Polytheusa. Wystąpił w obydwu sezonach.

Kwiat muchołówka nwm.jpg

Charakterystyka

Kwiat jest fioletowy. Posiada niebieskie pędy, które są jak chwytne ramiona. Jest duży. W środku paszczy ma krwistoczerwony język. Na kwiecie są różne wzory. Kwiat zjadłby wszystko. Próbował zjeść Mię, jednak Mo ją uratował. Próbował też zjeść Yuko i Mo. Jednak przyjciele ratowali się. Gdy próbował zjeść Mo, Yuko poświęciła swoją suknię, aby go uratować. Kwiat jest bardzo podstępny. Ma chwytne ramiona, co pozwala mu skuteczniej znajdować pożywienie.

W serialu

Wszystko co Błyszczy

Kwiat tutaj debiutuje. Próbuje pożreć Polytheusa, ale pół-węża ratuje Mia, która ledwo co nauczyła się posługiwać wodnym błyskiem.

Odstawiona

Tu Kwat po raz drugi się pojawia. W paszczy miał część trąbtusa. Próbował pożreć Mię, ale Mo ją uratował. Potem Yuko zniszczyła swój strój na konkurs, ratując księcia ze śmiertelnych objęć kwiatowych ramion. 

Odcinek 5 Sezon 2

Żarłoczne-kwiaty.png

Okazuje się, że kiedy Centopia bujnie zarosła, przybyło kwiatów. Trzy z nich rosną w ciemnej pusczy, gdzie mieszka też tajemniczy elf. 

Kwiaty są mordercze, ale poprzez zjedzenie pewnej rośliny, która przypomina oset, zasypiają. Prawdopodobnie są jakoś połączone i tworzą jedną roślinę, ponieważ, gdy jeden zjadł owy "oset", wszystkie trzy zasnęły. 

Galeria

Kwiat zje mie Mia i ja.jpg

Kwiat próbuje pożreć Mię.

Więcej w Fandom

Losowa wiki